Indrukwekkend A&P Tony bedankt

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Kenny
Geregistreerd lid

Re: Indrukwekkend A&P Tony bedankt

Bericht door Kenny » do 20 jan, 2005 11:00

Hanm, Maarten,
Misschien is het makkelijker te stellen dat t7 (zwarte DI) deze restrictor niet heeft.

Groetjes,
Kenny

Jelmer
Geregistreerd lid

Bericht door Jelmer » do 20 jan, 2005 16:03

Jochen schreef:Ben ik toch een gelukzak eigenlijk dat ik op ongeveer 10km van A&P cars woon 8) :lol:
Nee pech, kan je niet meteen een leuke proefrit maken :D

Jochen
Geregistreerd lid

Bericht door Jochen » do 20 jan, 2005 18:40

Jelmer schreef:
Jochen schreef:Ben ik toch een gelukzak eigenlijk dat ik op ongeveer 10km van A&P cars woon 8) :lol:
Nee pech, kan je niet meteen een leuke proefrit maken :D

JA zo kan je het ook zien :D . Ik rij ook met een 2.2 TiD en heb het uit mijn hoofd gezet om hem te chippen. Ik ben ooit een toevallig terecht gekomen bij Tony toen ik stukken zocht voor mijn c900. Toen was me al meteen opgevallen dat die kerel wist waar hij mee bezig was (is). Sindsdien ben ik er altijd op garage gegaan. Zelfs mijn broer en pa gaan er nu (niet Saab) voor hun LPG installatie...

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » di 22 feb, 2005 11:08

Ik mis nog steeds prijzen voor de genoemde werkzaamheden bij Toni, ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.

Wil zelf ook nog de Maptun laten uitvoeren voor mijn 93 coupé op G3. Ik ken inmiddels de prijzen van Tholen maar dit verhaal klinkt ook errug goed !

Doet Tony ook aan suspensiontuning (Koni/Eibach), zijn daar bij jullie ook prijzen van bekend ?

In spannende afwachting ... :)

Erik
Lid van verdienste

Bericht door Erik » di 22 feb, 2005 11:18

Psychotic schreef:Doet Tony ook aan suspensiontuning (Koni/Eibach)
Ja, kost rond de 900 euro. Echter als je dit doet en toch de boel los hebt, laat dan meteen het buitenste draagarmrubber vervangen voor de powerflexversie (net onder de 100 euro). Deze doet ook erg veel voor de wegligging.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » di 22 feb, 2005 14:09

erik schreef: Ja, kost rond de 900 euro. Echter als je dit doet en toch de boel los hebt, laat dan meteen het buitenste draagarmrubber vervangen voor de powerflexversie (net onder de 100 euro). Deze doet ook erg veel voor de wegligging.
Kijk, da's volgens mij al goedkoper dan Tholen. Ik heb net het telefoonnummer achterhaald, zal hem eens gaan bellen. Moet nog de prijs van de Maptun stage 1 weten.

Thanks for the tip, indien er meerdere rubbers zjin, lijkt het me handig om die ook gelijk mee te nemen.

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » di 22 feb, 2005 23:56

890 euro voor de stage 1 maptune................bij Toni
1029 bij Tholen :evil:

EJ

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » wo 23 feb, 2005 0:00

Psychotic schreef:Ik mis nog steeds prijzen voor de genoemde werkzaamheden bij Toni, ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.

Wil zelf ook nog de Maptun laten uitvoeren voor mijn 93 coupé op G3. Ik ken inmiddels de prijzen van Tholen maar dit verhaal klinkt ook errug goed !

Doet Tony ook aan suspensiontuning (Koni/Eibach), zijn daar bij jullie ook prijzen van bekend ?

In spannende afwachting ... :)

Als alles goed is (nog niet alles was binnen), ga ik er maandag heen voor een leuk aantal opties:
- 185pk computer (ipv 154)
- eibach/koni onderstel
- powerflex bussen
- stabilisatorstang achter

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » wo 23 feb, 2005 12:42

MXL schreef: Als alles goed is (nog niet alles was binnen), ga ik er maandag heen voor een leuk aantal opties:
- 185pk computer (ipv 154)
- eibach/koni onderstel
- powerflex bussen
- stabilisatorstang achter
Kijk, da's mooi, binnenkort hoop ik ook zo'n berichtje hier op het forum te mogen plaatsen 8) Maaruhh, waarom eigenlijk de 185pk- en niet de 230pk-versie ??

Ennuh, wat kost je dat allemaal ?

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » do 24 feb, 2005 0:42

Dat is heel simpel, de 185pk computer is afkomstig uit een upgrade van iemand anders, in plaats van deze wordt dan mijn 154pk computer naar maptun gestuurd. Ik moet dan alleen de 3 wegklep kopen. Op deze manier kan ik het in stappen doen, de hele handel is al duur genoeg, die stage 1 komt wel een keer.

Ik betaal voor het onderstel (bussen, veren, dempers en powerflex) circa 1200 euro, ik garandeer je dat je hier veel lol van hebt.

renaat mattheus
Geregistreerd lid

Bericht door renaat mattheus » ma 04 apr, 2005 3:06

Ik kocht mijn 9-5 nieuw bij A&P Cars. Zeer goede service, zeer vriendelijk en 'gewoon'. De man weet inderdaad waarover hij spreekt en hoe hij moet handelen. Zeer goede dienst na verkoop, soepele hantering van de garantie. Kortom: uitermate klantvriendelijk ! En dat geldt ook voor zijn echtgenote !

NB. Ik liet er ook een 'chip' plaatsen (van 120 naar 146 PK, van 280 naar 350 NM); kosten 400 euro plaatsing in.

Renaat

easy
Geregistreerd lid

Bericht door easy » ma 04 apr, 2005 8:48

renaat mattheus schreef: NB. Ik liet er ook een 'chip' plaatsen (van 120 naar 146 PK, van 280 naar 350 NM); kosten 400 euro plaatsing in.

Renaat
Huh! Weet u wel waar u over praat :D

easy

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 04 apr, 2005 10:55

renaat mattheus schreef:Ik kocht mijn 9-5 nieuw bij A&P Cars. Zeer goede service, zeer vriendelijk en 'gewoon'. De man weet inderdaad waarover hij spreekt en hoe hij moet handelen. Zeer goede dienst na verkoop, soepele hantering van de garantie. Kortom: uitermate klantvriendelijk ! En dat geldt ook voor zijn echtgenote !

NB. Ik liet er ook een 'chip' plaatsen (van 120 naar 146 PK, van 280 naar 350 NM); kosten 400 euro plaatsing in.

Renaat
euh...welke moter heb je dan?
das dan een diesel ofzo?
want voor een benzine zijn dit soort PK/NM waarden onbekend bij mij....

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » ma 04 apr, 2005 11:08

Welke motor zit rond de 120pk en 280Nm?

Niet zo moeilijk, dat moet de 2.2TiD zijn. Veel personen scheppen op over het aantal pk's en overdrijven iets. Renaat Mattheus is bescheiden en haalt er 5 pk af :wink: .

Remco
Donateur
Donateur

Bericht door Remco » ma 04 apr, 2005 11:13

Maarten schreef:Welke motor zit rond de 120pk en 280Nm?

Niet zo moeilijk, dat moet de 2.2TiD zijn. Veel personen scheppen op over het aantal pk's en overdrijven iets. Renaat Mattheus is bescheiden en haalt er 5 pk af :wink: .
In de 9-5 heeft de 2.2 TiD 120pk, vraag me echter niet waarom... :roll:

Plaats reactie