3.0 v6 turbo uit de 9-5
-
B235R
- Lid van verdienste
Re: 3.0 v6 turbo uit de 9-5
het gebruikte materiaal is belangrijker, dan al die verhalen over die gaten en sleuven.
ook een aanrader voor "snel straat" gebruik is mintex.
ook een aanrader voor "snel straat" gebruik is mintex.
-
Marc
- Lid van verdienste
Volgens mij staat die van Easy ook al op Pagids. Deze worden namelijk door Saab gebruikt voor de 16" remmen.
-
B235R
- Lid van verdienste
kloptmarky schreef:Volgens mij staat die van Easy ook al op Pagids. Deze worden namelijk door Saab gebruikt voor de 16" remmen.
-
RallyAstra
- Geregistreerd lid
Heb zelf vandaag nog ff wat nieuwe schijven besteld voor de achterkant
270mm X 10mm

Maar nu nog even weer over die motor, is het een beetje goede turbo wat er op zit ? Met goed bedoel ik of er geen bekende dingen zijn die "altijd" stuk gaan, zoals bij de calibra turbo zijn die turbo's nogal snel verrot
270mm X 10mm

Maar nu nog even weer over die motor, is het een beetje goede turbo wat er op zit ? Met goed bedoel ik of er geen bekende dingen zijn die "altijd" stuk gaan, zoals bij de calibra turbo zijn die turbo's nogal snel verrot
-
easy
- Geregistreerd lid
Ah.. dan denk ik dat er voorlopig geen upgrade aan zit te komen. Remmen doet ie echt wel goed hoor maar he.. je wilt steeds sneller stilstaanmarky schreef:Volgens mij staat die van Easy ook al op Pagids. Deze worden namelijk door Saab gebruikt voor de 16" remmen.
-
RallyAstra
- Geregistreerd lid
Ja als je auto niet zo snel op trekt moet je maar g-krachten voelen door het afremmen he

-
Hanm
- Lid van verdienste
Al is beide ook geen bezwaarRallyAstra schreef:Ja als je auto niet zo snel op trekt moet je maar g-krachten voelen door het afremmen he![]()
-
easy
- Geregistreerd lid
RallyAstra schreef:Ja als je auto niet zo snel op trekt moet je maar g-krachten voelen door het afremmen he![]()
aha......real underground
Peter
-
RallyAstra
- Geregistreerd lid
Alleen als het niet anders kanHanm schreef:Al is beide ook geen bezwaarRallyAstra schreef:Ja als je auto niet zo snel op trekt moet je maar g-krachten voelen door het afremmen he![]()
-
RallyAstra
- Geregistreerd lid
Iemand een idee dat zon blok nog kost ?
-
B235R
- Lid van verdienste
elferink in enter bellen 0547-381539RallyAstra schreef:Iemand een idee dat zon blok nog kost ?
hebben in het verleden diverse van zulke 3.0T's gehad.
-
V6Ragtop
- Geregistreerd lid
Misschien kun je eens beter op deze site kijken. Daar hebben ze een kant en klare supercharger V6 oplossing voor een Vectra die ook wel pas te maken is voor je Astra.
Het overzetten van de motor electronica is een grote klus en daarom is een het handiger als een ander al het een en ander heeft uitgezocht.
Ik zit te sparen tot ik zelf een zo'n supercharger in mijn SAAB V6 kan zetten. Ik ben alleen bang dat ik m'n cabrio in tweeen ga trekken.
Paul
Het overzetten van de motor electronica is een grote klus en daarom is een het handiger als een ander al het een en ander heeft uitgezocht.
Ik zit te sparen tot ik zelf een zo'n supercharger in mijn SAAB V6 kan zetten. Ik ben alleen bang dat ik m'n cabrio in tweeen ga trekken.
Paul
-
V6Ragtop
- Geregistreerd lid
Misschien kun je eens beter op deze site kijken. Daar hebben ze een kant en klare supercharger V6 oplossing voor een Vectra die ook wel pas te maken is voor je Astra.
http://www.regal-shop.co.uk/default.asp
Paul
http://www.regal-shop.co.uk/default.asp
Paul
-
RallyAstra
- Geregistreerd lid
Ik kom laatst nog een 2ehands compressor set kopen voor een mv6 van een kennis in duitsland 1500 euro moest die heele set kosten
dan trek je zon 300 pk uit een mv6 zonder de zuigers aan te hoeven passen, alleen een iets dikkere koppakking, alleen ben ik daar zelf niet zon fan van
Ik zal die sloperij uit enter eens bellen, wat voor bak zit er eigenlijk achter ? hoeveel versnellingen. Wil er toch wel 6 hebben, en anders maak ik de 6 bak van de calibra pas 
-
B235R
- Lid van verdienste
Ze zijn er alleen maar met automaatbakRallyAstra schreef:Ik zal die sloperij uit enter eens bellen, wat voor bak zit er eigenlijk achter ? hoeveel versnellingen. Wil er toch wel 6 hebben, en anders maak ik de 6 bak van de calibra pas