Al getuned ?

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Marc
Lid van verdienste

Re: Al getuned ?

Bericht door Marc » za 12 mar, 2005 5:49

@ psycho: Je hebt volgens het bestelnummer een standaard comp.

@ Willem4: Gebruik de zoekfuncie even, al je vragen zijn reeds in ruime mate aan bod gekomen

Psychotic
Geregistreerd lid

Re: Al getuned ?

Bericht door Psychotic » za 12 mar, 2005 11:45

marky schreef:@ psycho: Je hebt volgens het bestelnummer een standaard comp.
Thanks, dacht ik al, gezien de snelheid in optrekken. Op zich leuk, kan ie nog sneller worden :p Heb al een paar keer gebeld met A&P maar krijg ze nog niet te pakken, volgende week maar weer is proberen....

Ennuhh, als je het niet erg vindt, laat ik die topsnelheid even voor wat die is. Ik rij nu immers vóór met winterbanden :wink:

b.t.w. teller zal best accuraat zijn, het is vooral de hoogte van de band die de afwijking geeft. Ik wil over naar 205 en daar staat volgens het boekje een hoogte van 50 voor (moeilijker verkrijgbaar). Als ik 55 neem, heb ik twee vliegen in één klap; de bandenmaat komt vaker voor en is dus goedkoper en bovendien zal de kmteller waarschijnlijk meer de juiste snelheid aangeven dan nu (vanaf frabriek is de maat zo dat je altijd iets langzamer rijdt dan in werkelijkheid, puur door de bandenmaat. Als je de bandenmaat verandert, is de voorwaarde wel dat je je netter aan die snelheid houdt om de Staat niet teveel te spekken... :wink:

Plaats reactie