Topservice van Hirsch!
-
Speed4Life
- Geregistreerd lid
Re: Topservice van Hirsch!
Trekhaak kan je er (gelukkig!) afhalen 
-
michiel
- Donateur (2x)

klath schreef: Toevallig een plaatje van die sticker? (dan weet ik het ook als ik Michiel eens naast me zie staan)

Voor meer foto's zie;
viewtopic.php?t=1194&postdays=0&postorder=asc&start=45
-
Speed4Life
- Geregistreerd lid
Het blijft een ontzettend mooie auto
!
(Mooi plaatsje voor de sticker
!)
(Mooi plaatsje voor de sticker
-
klath
- Geregistreerd lid
Toegegeven... staat erg netjes! Mooie bak man! In die kleur hebben wij em ook gehad.
Veel plezier er mee! (zal wel lukken denk ik)
Veel plezier er mee! (zal wel lukken denk ik)
-
turboflix
- Donateur

ken ik die trage groene bak niet ergens van??michiel schreef:klath schreef: Toevallig een plaatje van die sticker? (dan weet ik het ook als ik Michiel eens naast me zie staan)
Voor meer foto's zie;
viewtopic.php?t=1194&postdays=0&postorder=asc&start=45
-
michiel
- Donateur (2x)

Je leeftijd begint op te spelen he
Ik denk dat je die kent uit één van je nachtmerries waarin je rijdend in je 5e versnelling, met je rechtervoet zo hard mogelijk op de bodem getrapt, werd ingehaald..
viewtopic.php?t=5650
Ik denk dat je die kent uit één van je nachtmerries waarin je rijdend in je 5e versnelling, met je rechtervoet zo hard mogelijk op de bodem getrapt, werd ingehaald..
viewtopic.php?t=5650
-
rode ridder
- Geregistreerd lid
tuning is top (al vind ik mijn 93 hpt 2.0T 205pk uit '99 het financieel niet waard 4000 euri neer te leggen voor 260 pk)
als er eind dit jaar een 2.8Tv6 voor de deur staat, dan zal ik die wel gaan kietelen.
maar stickers....NOOIT!!! het is juist het "wolf in schaapskleren" gevoel dat je hebt. als er weer eens een B-*-W of VW-bass-golf met 1000 decibel naast je staat, die je vervolgens stof laat happen met je "nuchtere" saab.
stickers don't rule, keep it clean and simple. don't be a show-off
als er eind dit jaar een 2.8Tv6 voor de deur staat, dan zal ik die wel gaan kietelen.
maar stickers....NOOIT!!! het is juist het "wolf in schaapskleren" gevoel dat je hebt. als er weer eens een B-*-W of VW-bass-golf met 1000 decibel naast je staat, die je vervolgens stof laat happen met je "nuchtere" saab.
-
ecke
- Geregistreerd lid
Rode Ridder,
Precies de reden waarom ons stickertje onder de motorkap ziet. Buiten de auto zie je werkelijk helemala niks, zelfs de type-aanduiding is eraf!
Willem
Precies de reden waarom ons stickertje onder de motorkap ziet. Buiten de auto zie je werkelijk helemala niks, zelfs de type-aanduiding is eraf!
Willem
-
Marknett
- Lid van verdienste
Hmm, 'don't show off' maar wel een 2.8Tv6 willen kietelen en 'B-*-W-tjes stof laten happen' ? Klinkt niet oprecht bescheiden ...rode ridder schreef: tuning is top (al vind ik mijn 93 hpt 2.0T 205pk uit '99 het financieel niet waard 4000 euri neer te leggen voor 260 pk)
We hebben het over een minimaal stickertje op een auto die er stijlvol-snel uit ziet. Niks mis mee.
(Saab heeft jarenlang TURBO badges van straatnaambordformaat op z'n auto's geschroefd. Ook geen symbool van bescheidenheid.)
Met Abbott tuning heb je iets bijzonders en naar mijn bescheiden mening is er niks mis mee om dat met een klein symbool te laten weten. Zelfde categorie als 'Aero'/'Turbo'/'Red Arrow'/'M3'/'AMG'/'Quattro' badges etc enz enz.
Gaat die 2.8Tv6 straks ook gestript worden van spoilers en badges en voorzien worden van smalle bandjes en een dun uitlaatje om het schaapskleren effect te bereiken ? Vast niet.
-
John.K
- Geregistreerd lid
Ik kan mij goed voorstellen dat het plakken van tunnig stickers niet echt mooi gevonden wordt.
Als je kijkt naar de grote aantallen honda's vw's bmw's etc met de meeste bizarre stickers. (ooit een type R golf gezien of een gti wrx?) dan neem ik aan dat je daar niet mee geassocieerd wil worden.
1 klein stickertje kan mooi zijn en wat is er leuker dan geen sticker en weten wat de wagen kan?
Is toch een beetje het saab idee, kunnen wel maar hoeven niet zo nodig.
Groet
John
Als je kijkt naar de grote aantallen honda's vw's bmw's etc met de meeste bizarre stickers. (ooit een type R golf gezien of een gti wrx?) dan neem ik aan dat je daar niet mee geassocieerd wil worden.
1 klein stickertje kan mooi zijn en wat is er leuker dan geen sticker en weten wat de wagen kan?
Is toch een beetje het saab idee, kunnen wel maar hoeven niet zo nodig.
Groet
John
-
Maarten
- Lid van verdienste
Zolang de auto daadwerkelijk door de op de badge/sticker vermelde tuner onderhanden genomen is, is er niets aan de hand.rode ridder schreef:stickers don't rule, keep it clean and simple. don't be a show-off
Met Type R stickers op een standaard Civic maak je jezelf (en je auto) echter wel belachelijk.
Het formaat van de remmen zegt vaak meer over de potentie van een auto dan de hoeveelheid stickers op de carrosserie.

Show-off vanwege de Hirsch Performance badge?????? In de optiek van sommigen zal dit zeker het geval zijn. Ik zal het zelf ook niet ontkennen.
Het is echter ook een manier om te laten zien dat ik trots ben op mijn auto en vooral op wat er onder de motorkap ligt.
-
rode ridder
- Geregistreerd lid
ik merk dat mijn kritiek op nogal wat weerstand (of zelfs weerzin) stuitte. natuurlijk mogen mensen trots zijn op hun auto, maar dat met grote stickers laten zien is ...????
en inderdaad er zijn fabrikanten die het veel bonter maken dan saab.
het is wel jammer dat je de aero modellen niet kunt strippen van titelatuur, maakt het een stuk rustiger op de achterklep.
ja 2.8Tv6 en stoplicht sprintjes zijn niet het meest bescheiden, als wij het over (gekietelde versies) hebben. toch moet men toegeven dat een simpele (fabriek af gelabelde) aero nog spannender is als deze gekieteld is ...????
oh ja en hij die d8 dat ik de auto zou ontdoen van (functionele atributen) spoilers en skirts heeft het NATUURLIJK helemaal bij het verkeerde eind.
trouwens hoe denk jij al dat geweld op de weg te houden? eigenlijk is 250pk al teveel voor deze 9-3 estate. ik verbaas me er ook over dat er nog geen 4-wiel aangedreven versie zal gaan komen. hoe kun je overigens nog meer geweld richting de 400 pk gaand nog op de weg houden???
en inderdaad er zijn fabrikanten die het veel bonter maken dan saab.
het is wel jammer dat je de aero modellen niet kunt strippen van titelatuur, maakt het een stuk rustiger op de achterklep.
ja 2.8Tv6 en stoplicht sprintjes zijn niet het meest bescheiden, als wij het over (gekietelde versies) hebben. toch moet men toegeven dat een simpele (fabriek af gelabelde) aero nog spannender is als deze gekieteld is ...????
oh ja en hij die d8 dat ik de auto zou ontdoen van (functionele atributen) spoilers en skirts heeft het NATUURLIJK helemaal bij het verkeerde eind.
trouwens hoe denk jij al dat geweld op de weg te houden? eigenlijk is 250pk al teveel voor deze 9-3 estate. ik verbaas me er ook over dat er nog geen 4-wiel aangedreven versie zal gaan komen. hoe kun je overigens nog meer geweld richting de 400 pk gaand nog op de weg houden???
-
B235R
- Lid van verdienste
met een LSDrode ridder schreef: trouwens hoe denk jij al dat geweld op de weg te houden? eigenlijk is 250pk al teveel voor deze 9-3 estate. ik verbaas me er ook over dat er nog geen 4-wiel aangedreven versie zal gaan komen. hoe kun je overigens nog meer geweld richting de 400 pk gaand nog op de weg houden???
-
Injectie
- Moderator
Stickers tjs ik heb er meerdere op mijn 9000 Zitten. Als je goed kijkt zie je er eentje op de voorruit. Van een autoclub waar ik lid van ben. (Nog wel) Achterop heb ik er eentje zitten van de Nürburgring. Omdat mijn auto die verdiend heeft
. Het IS gelijk en herkenning voor andere Ringrijders.

Als je goed kijkt zie je op de tweede foto de sticker zitten. Op de onderste foto dezelfde sticker op mijn vorige auto

Als je goed kijkt zie je op de tweede foto de sticker zitten. Op de onderste foto dezelfde sticker op mijn vorige auto
-
Marknett
- Lid van verdienste
.. dat was sarcastisch. Never mind.rode ridder schreef: oh ja en hij die d8 dat ik de auto zou ontdoen van (functionele atributen) spoilers en skirts heeft het NATUURLIJK helemaal bij het verkeerde eind.