interessant voor de tuningfreaks?>infodagen van MAPTUN..

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » vr 24 nov, 2006 20:09

Ik heb van Fredrik begrepen dat iedereen die zijn auto heeft laten aanpassen tijdens die bewuste dagen, een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen heeft om zijn auto op de site van MAPTUN te zetten. :roll: Wat schets mijn verbazing :roll: , ik zie nog niemand. Kom op laat zien wat er met je auto gebeurd is. :lol:

Maarten

johanbentinck
Geregistreerd lid

Bericht door johanbentinck » vr 24 nov, 2006 21:08

Maarten C schreef:Ik heb van Fredrik begrepen dat iedereen die zijn auto heeft laten aanpassen tijdens die bewuste dagen, een gebruikersnaam en wachtwoord gekregen heeft om zijn auto op de site van MAPTUN te zetten. :roll: Wat schets mijn verbazing :roll: , ik zie nog niemand. Kom op laat zien wat er met je auto gebeurd is. :lol:

Maarten
Ah, vandaar dat mailtje dat ik laatst kreeg. Ik dacht al, WTF!? Zag eerder op de site dat je eigenlijk pas vanaf Stage 3 ruimte krijgt. Bovendien is er aan de buitenkant helemaal niets te zien, en aan de binnenkant trouwens ook niets :) Misschien dat ik na de aanstaande koni etc. upgrade een keer wat fotootjes schiet en op het web zet.

Psychotic
Geregistreerd lid

Bericht door Psychotic » wo 27 dec, 2006 20:56

Hmmm, ik heb niks geen account/ww gekregen :evil:

Heb alles ook telefonisch geregeld en niet via de mail, wellicht dat het daar aan ligt.. :roll:

Tuning is uiteindelijk wel gelukt en daar ging het toch om 8)

Maarten C
Geregistreerd lid

Bericht door Maarten C » wo 27 dec, 2006 21:01

Kwestie van aanvragen via maptun en e-mail. Binnen een paar dagen is je username en pasword binnen. Daarna kun je hem zelf indelen zoals je wilt, met foto's toevoegen en al.
Kijk maar eens bij die van moi.

Maarten

Plaats reactie