group 6 APC (spg9)

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 24 mei, 2007 11:24

aero92 schreef:wat maakt deze apc nou zo anders dan de apc boxen van andere tuners?
Dat deze CONSTANT tot het uiterste gaat. Zoekt op elk moment het maximum op. Erg bruut dus.

Caspar

Bericht door Caspar » do 24 mei, 2007 19:14

dus op eelco na heeft niemand ervaring met deze apc..wil er namelijk eentje aan gaan schaffen voor in de platana

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » do 24 mei, 2007 21:27

niemand anders durft :wink:

Uradius
Geregistreerd lid

Bericht door Uradius » do 24 mei, 2007 21:38

Als iemand er 1 beschikbaar heeft wil ik het wel proberen.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » do 24 mei, 2007 21:38

dasdaas schreef:niemand anders durft :wink:
Eelco, Heb je deze APC nog. Ik wil het ook wel eens proberen.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » do 24 mei, 2007 21:40

eelco heeft em bibberend weer ingeleverd bij mij.... :twisted:

liep er op de vermogensbankmeeting nog mee te wapperen, maar toen was er duidelijk geen interesse... :?

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » do 24 mei, 2007 21:45

dasdaas schreef:eelco heeft em bibberend weer ingeleverd bij mij.... :twisted:

liep er op de vermogensbankmeeting nog mee te wapperen, maar toen was er duidelijk geen interesse... :?
Het torretje loopt nu zo mooi bij mij ;)
Daan next time doen we 'm nog even, maak ik een filmpje ervan voor de liefhebbers, bibber, bibber :coldsnow:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » do 24 mei, 2007 22:04

dasdaas schreef:eelco heeft em bibberend weer ingeleverd bij mij.... :twisted:

Neem je die box mee naar Zweden?

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » do 24 mei, 2007 22:10

dat zou kunnen.. voor de duidelijkheid, de box die eelco heeft uitgeprobeerd is niet die rooie spg9, uit het begin van het topic.
Geen idee welke dan wel, zou ik op moeten zoeken, maar dus wel snel!

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » vr 25 mei, 2007 0:26

Jaaaaa gaaf een APC proberen omdat het toevallig zo leuk klinkt :shock:

Hang zo,n box maar in eens in een standaard T16 met standaard uitlaat, standaard luchtfilter, standaard wastegate, standaard FPR, standaard LMM, standaard brandstofchip en niet gecompenseerde drukwachter, dan is het een leuke manier om erachter te komen dat je wagen op geen enkel front ook maar enigzins geschikt is om met een dergelijke APC te gaan rijden.

Wil je op een leuke manier en binnen grenzen aan de slag met je APC doe de 900aero.com mod. dan kan je het zo bont maken als je wil voor maar 2 euro :shock:

Bij de vermogensbank meeting was de einge wagen die de box had kunnen handelen die van turboflix en die heeft al zo,n box dus van bibber was weinig sprake denk ik :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » vr 25 mei, 2007 0:29

93-SS-ARC schreef:Jaaaaa gaaf een APC proberen omdat het toevallig zo leuk klinkt :shock:

Hang zo,n box maar in eens in een standaard T16 met standaard uitlaat, standaard luchtfilter, standaard wastegate, standaard FPR, standaard LMM, standaard brandstofchip en niet gecompenseerde drukwachter, dan is het een leuke manier om erachter te komen dat je wagen op geen enkel front ook maar enigzins geschikt is om met een dergelijke APC te gaan rijden.

Wil je op een leuke manier en binnen grenzen aan de slag met je APC doe de 900aero.com mod. dan kan je het zo bont maken als je wil voor maar 2 euro :shock:

Bij de vermogensbank meeting was de einge wagen die de box had kunnen handelen die van turboflix en die heeft al zo,n box dus van bibber was weinig sprake denk ik :wink:

Oow, we doen het niet Daan ;)

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » vr 25 mei, 2007 0:37

taaffert schreef: Oow, we doen het niet Daan ;)
Dwing me nu niet uit te gaan leggen dat jij zo ongeveer al het noodzakelijke voor deze APC wel aan boord hebt en er niet me rond rijd :wink:

Daan kan er met z,n a/f/r/meter gewoon een testje doen, 5th inj. op full power en knallen maar :twisted: maar of je dan wel genoeg brandstof zal hebben voor 1.3bar :roll:

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » vr 25 mei, 2007 20:37

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » za 26 mei, 2007 22:25

93-SS-ARC schreef:Jaaaaa gaaf een APC proberen omdat het toevallig zo leuk klinkt :shock:

Kan je even een verwijzing geven ajb?

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » zo 27 mei, 2007 1:06

RobbertS schreef:Kan je even een verwijzing geven ajb?
Ehm ik geloof dat ik het snap :roll: met verwijzing bedoel je een link naar 900aero.com of niet :D De site staat deeplinken niet toe helaas. Maar als je naar www.900aero.com gaat en vervolgens in de horizontale balk ''tech" aanklikt nu zie je links in de kolom apc modifying staan daar moet je zijn.

Zie dat je in gouda woont daar dat redelijk bij mij in de buurt is wil ik je evt. best assisteren bij de mod.

Plaats reactie