Geen E85 dan maar andere turbo
-
Tubefreak
- Donateur

Re: Geen E85 dan maar andere turbo
Ik vrees het ook. Maikel en ik gaan binnenkort wat drinken 
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Das een heeeel goed teken
Maar pas op hij steekt je aan
Maar pas op hij steekt je aan
-
Tubefreak
- Donateur

Helaas. .... gaat niet meer goedkomen.
Heb net een 19t#6 besteld en vrees dat we na de zomer overstappen op Wössners, LSD, bakrevisie en als het echt tegen zit: spaghetti spruitstuk met ceramische coating.
Details e.d. zullen straks gedaan worden in m'n eigen topic.
Bedankt voor de hulp. Op deze manier kan ik de ethanol wellicht toch gaan vergeten.
Heb net een 19t#6 besteld en vrees dat we na de zomer overstappen op Wössners, LSD, bakrevisie en als het echt tegen zit: spaghetti spruitstuk met ceramische coating.
Details e.d. zullen straks gedaan worden in m'n eigen topic.
Bedankt voor de hulp. Op deze manier kan ik de ethanol wellicht toch gaan vergeten.
-
Pelendur
- Geregistreerd lid
Dat klinkt lekker. Neem je ook meteen de koppeling mee? 
-
Tubefreak
- Donateur

We gaan wat sneller van start. Huidige koppakking loopt op z'n eind.
Koppeling neem ik ook mee. 95% van de tijd is het een reguliere gezinswagen waarin vrouwlief ook rijdt. Dus geen zin in een puck of zware koppeling.
Stage 3 biopower loopt eigenlijk altijd op een Aero koppeling zonder problemen. Dus als ik nou mijn nieuwe max koppel niet boven die setup laat uitkomen moet het gewoon lukken met een Aero koppeling. En stage 3 biopower reed echt heel lekker.
Koppeling neem ik ook mee. 95% van de tijd is het een reguliere gezinswagen waarin vrouwlief ook rijdt. Dus geen zin in een puck of zware koppeling.
Stage 3 biopower loopt eigenlijk altijd op een Aero koppeling zonder problemen. Dus als ik nou mijn nieuwe max koppel niet boven die setup laat uitkomen moet het gewoon lukken met een Aero koppeling. En stage 3 biopower reed echt heel lekker.
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Glansrijk door de APK ook op E85 
-
Tubefreak
- Donateur

Nee idd
Software doet gek. Denkt dat ie ethanol heeft, maar BP98 is toch echt geen 40% ethanol.
Software doet gek. Denkt dat ie ethanol heeft, maar BP98 is toch echt geen 40% ethanol.
-
millerman
- Donateur (3x)

Dan loopt ie te arm. Kans is groot dat je ergens een luchtlek hebt, is mijn ervaring. Komt dat door die koppakking, denk je?
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Gok luchtlek of rare adapties. Eerst even 98 only bin erop. Dan even alles goed checken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Welke syptomen geeft je koppakking lekker koppakking dan?
-
Tubefreak
- Donateur

Verhoogde druk bij koelvloeistof tank, stank bij starten, soms kort op 3 poten en ze zeiden iets van zweten op de turbo. Maar daar weet guru Maikel vast meer over te vertellen.
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Wat je zelf zegt haha
Op je turbo zit een soort koelvloeistof aanslag.... je ruikt ook verbrande koelvloeistof als je de kap open doet das nie goed nie
Op je turbo zit een soort koelvloeistof aanslag.... je ruikt ook verbrande koelvloeistof als je de kap open doet das nie goed nie
-
maxmink93
- Geregistreerd lid
Verlies je ook echt kvs? Hoeveel KM heeft je 9-5 gedraaid? Denk eerder aan een ingeslagen klep, hoe ziet de zuigers eruit? Als er één schoon is weet je voldoende..
Je kunt nog co test doen in je koelvloeistof.
Je kunt nog co test doen in je koelvloeistof.