En ook die kan je nog een lekkere schop geven na een computerbezoekje. Dustaaffert schreef:Neem `m maar mee Jelmer
Ik stap overigens net uit de D5, die vond ik altijd best snel...
Verschil T8 APC en T16 APC
-
jwaterink
- Donateur (6x)

-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Ik prefereer de apc als het mogelijk is t liefst nog maagd
Zodat ik weer een standaard T8 apc achter de hand heb. Evt. is gemod ook geen probleem de weerstandjes zijn zo weer verwisseld voor de orginele
Echt bladblazer effect hoef je niet direct te verwachten van een 900aero mod. hoor dit valt reuze mee
Door de aangepaste weerstanden komt de druk een stuk sneller op en is het is vooral de piek van 1.2 die een fors effect geeft en als je dan de F pot iets lager instelt zakt ie daarna naar je vertrouwde 0.8. kortom het zal je mogelijk nog wat meer Nm,s opleveren maar of je bak dit gaat trekken

Echt bladblazer effect hoef je niet direct te verwachten van een 900aero mod. hoor dit valt reuze mee
Dat was de D5 die ik geregeld s,ochtens tegen kom ookTaafferd schreef:Ik stap overigens net uit de D5, die was altijd best snel
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
De group 9 APC is vanmiddag in mijn auto beland, en na een half uurtje er ook weer uitgegaan 
Wat een geweld. Piek 1.3 bar!!! De fuel cut kon het niet eens bijhouden
Mijn rechtervoet ook niet, dit is geen blijvertje, al is het alleen maar voor mijn eigen gezondheid 
We weten nu drie dingen wel:
[ 1 ] De APC werkt
[ 2 ] Het is erg heftig
[ 3 ] Toch maar solderen (?)
Iemand een idee wat het vermogen is met zo'n APC-kast?
Wat een geweld. Piek 1.3 bar!!! De fuel cut kon het niet eens bijhouden
[ 1 ] De APC werkt
[ 2 ] Het is erg heftig
-
Uradius
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Heheheh ja dat is andere turbo koek hetaaffert schreef:De group 9 APC is vanmiddag in mijn auto beland, en na een half uurtje er ook weer uitgegaan
Wat een geweld. Piek 1.3 bar!!! De fuel cut kon het niet eens bijhoudenMijn rechtervoet ook niet, dit is geen blijvertje, al is het alleen maar voor mijn eigen gezondheid
[ 1 ] De APC werkt
[ 2 ] Het is erg heftig
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Ja echt, wat een geweld zeg.... Bahbah93-SS-ARC schreef:Heheheh ja dat is andere turbo koek hezoveel druk dat je echt ff je stuur goed moet vastpakken en de wagen bijna opstijgt. Maareh jij gaat dan ook wel meteen van het ene naar het andere uiterste... 140hp T8 apc naar een 200+hp groep 9 box en dan mag je wel wat spectakel verwachten. Ik zou eens een 900aero gemod. apc met red box instellingen (P19-23Kohm F300ohm) proberen. Het mooie van zo,n box is als jij het dan minder heftig blijkt te willen, is dat gemakkelijk bij te tunen
Nee ik denk echt niet dat het goed is voor mijn auto, dus doe het niet. De knallen kwamen uit mijn uitlaat bij gas los, niet een beetje, maar echt zo hard dat de mensen verschrikt omkeken
Gisteren op de terugweg vond ik mijn auto ook weer akelig traag, raar he?
Ik denk dat wanneer zo'n Red-Box instelling net dat ene meer kan geven dan een standaard ik dat wel doe ja, is wel leuk, maar dan houd ik op hoor!!
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Dat weet ik en is idd zonde van zo,n mooie rooie... gewoon een zwarte aan pakken dusdasdaas schreef:De spg9 box ook hoor, maar dat is zonde93-SS-ARC schreef:Ik zou eens een 900aero gemod. apc met red box instellingen (P19-23Kohm F300ohm) proberen. Het mooie van zo,n box is als jij het dan minder heftig blijkt te willen, is dat gemakkelijk bij te tunen