voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
-
viggen
- Geregistreerd lid
Bericht
door viggen » wo 06 jun, 2007 18:33
Bij een ecu upgrade door de dealer ben je de tunning kwijt zowel bij maptun als bij speedparts
De vermogens opbouw is hier al gepost .hier een link
albums/verborgen/Aero_vergelijking.jpg
ps. speedparts en BSR is het zelfde
-
s95ae
- Geregistreerd lid
Bericht
door s95ae » wo 06 jun, 2007 20:49
Als ik kans zie, dan kom ik op vrijdag, 15 juni ff buurten, alhoewel het vanuit Groningen een *&^&*&eind rijden is...
Neem ik mijn Saab 9-5 Aero Abbott Racing (300 pk) mee!
Ben benieuwd naar zo'n tuningsdag!
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
Bericht
door Maarten C » wo 06 jun, 2007 23:21
Ben ik dan helemaal alleen op vrijdag ?????

-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » do 07 jun, 2007 14:20
Ja Maartne, vrijdag zal voor de meeste niet zo hanidg zijn als ze moeten werken en dan nog naar Bergen op Zoom rijden...

-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid
Bericht
door Hendriks9000 » do 07 jun, 2007 18:36
herken het probleem. Vind Speektuning al niet dicht bij om de mijne te laten tunen.
Kan het tunen niet op locatie? misschien gat in de markt??
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » do 07 jun, 2007 18:50
Maar jah voor Speek vind ik het de moeite wel waard, en om terug te gaan naar de topic, daarom ga ik dus zaterdag !
-
Hanm
- Lid van verdienste
Bericht
door Hanm » do 07 jun, 2007 19:05
Hendriks9000 schreef:herken het probleem. Vind Speektuning al niet dicht bij om de mijne te laten tunen.
Kan het tunen niet op locatie? misschien gat in de markt??
Dat is prima mogelijk, de meeste Saabdealers hebben daar de techniek voor in huis, maar of ze het echt aanbieden weet ik niet, ik heb het op speciaal verzoek wel een keer gedaan. Ik betwijfel of het een gat in de markt is.
-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid
Bericht
door Hendriks9000 » do 07 jun, 2007 19:21
ik wil graag een ECU upgrade naar 185 pk. Zie alleen nog geen kans dit te realiseren (werk/ auto veelvuldig nodig etc)
Dealer is dichtbij zijnde. Zal s exacte prijs informeren en vergelijken met bijv. speektuning
-
PatrickR
- Geregistreerd lid
Bericht
door PatrickR » zo 10 jun, 2007 13:15
Je zal inderdaad alleen zijn, want ik moet het ook verstek laten gaan. Het zit er even niet in om mijn Saab 9-5 Estate te laten tunen. Dit zal volgend jaar of einde van dit jaar gebeuren.
Ik ga waarschijnlijk zaterdag wel even kijken.
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Bericht
door Psychotic » di 12 jun, 2007 11:50
Maarten C schreef:Ben ik dan helemaal alleen op vrijdag ?????

Denk het niet Maarten, vrijdag zit al volgeboekt...
Heb zojuist gebeld voor een afspraak, kon alleen nog op maandag. Dan gaan ze nog is kijken of de mijne nog wat upgetund kan worden omdat hij vorig jaar iets teruggetuned was ivm fuelcuts op gas.
Ik mis toch wat vermogen van die 205 pk en voornamelijk onderin de toeren laat e.e.a. te wensen over.
Hopelijk gaat het lukken maandag

-
Maarten C
- Geregistreerd lid
Bericht
door Maarten C » di 12 jun, 2007 12:39
Ik heb ook al gebeld, en ik heb mijn afspraak maar voor maandag gemaakt. Dan ze we elkaar daar wel.
Groet
Maarten
-
marq101
- Geregistreerd lid
Bericht
door marq101 » za 16 jun, 2007 2:23
Ik ben vanavond even kijken en heb een ritje mee mogen maken in de maptune 9-5 van 400+pk......erg aardig
Ik vind dat dus helemaal nèks dat naast iemand anders zitten die wel controle heeft over 400 trappelende paarden en jij niet brrrr