Ben je tevreden over die chip? Rookt de auto niet veel nu? Van welk merk is hij? Tony heeft mij die chip (eigenlijk is het een powerbox hé) ook eens laten zien maar ik weet niet meer welk merk het was...renaat mattheus schreef:Ik kocht mijn 9-5 nieuw bij A&P Cars. Zeer goede service, zeer vriendelijk en 'gewoon'. De man weet inderdaad waarover hij spreekt en hoe hij moet handelen. Zeer goede dienst na verkoop, soepele hantering van de garantie. Kortom: uitermate klantvriendelijk ! En dat geldt ook voor zijn echtgenote !
NB. Ik liet er ook een 'chip' plaatsen (van 120 naar 146 PK, van 280 naar 350 NM); kosten 400 euro plaatsing in.
Renaat
Indrukwekkend A&P Tony bedankt
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Re: Indrukwekkend A&P Tony bedankt
-
renaat mattheus
- Geregistreerd lid
Ben er zeer tevreden over: duidelijk meer trekkracht en veralgemeend soepeler rijgedrag. Geen overdreven rookontwikkeling (kan dat eigenlijk niet zelf beoordelen): werd overigens door Tony gecheckt tijdens de plaatsingsprocedure.
Voor alle duidelijkheid: het gaat inderdaad om een 9-5 2.2 TiD (type Vector) die hier in Vlaanderen standaard over 120PK beschikt. Het merk van de powerbox (zo groot als een dun pakje sigaretten) ontgaat me, maar ik kan dat wel even opzoeken.
Voor de ongelovige easy hollanders onder ons: de kostprijs was idd 400 euro.
Voor alle duidelijkheid: het gaat inderdaad om een 9-5 2.2 TiD (type Vector) die hier in Vlaanderen standaard over 120PK beschikt. Het merk van de powerbox (zo groot als een dun pakje sigaretten) ontgaat me, maar ik kan dat wel even opzoeken.
Voor de ongelovige easy hollanders onder ons: de kostprijs was idd 400 euro.
-
Juice
- Geregistreerd lid
website: www.apcars.be
Maar Tony is aan een nieuwe bezig.
Ik kan mij trouwens alleen maar aansluiten bij deze positieve berichtgeving.
Maar Tony is aan een nieuwe bezig.
Ik kan mij trouwens alleen maar aansluiten bij deze positieve berichtgeving.
-
stippie
- Geregistreerd lid
ik heb net een afspraak bij Toni gemaakt, mijn Aero 1999 wordt over drie weken (TOni is behoorlijk busy namelijk) voorzien van :
- stage 1 maptun (206 --> 260pk)
- eibach veren en koni dempers
- 'viggen rescue kit'
- stabilisatie stang achter
ben zeer benieuwd!
- 'viggen rescue kit'
ben zeer benieuwd!
-
MXL
- Geregistreerd lid
Heb jij een trionic 7 aero?stippie schreef:ik heb net een afspraak bij Toni gemaakt, mijn Aero 1999 wordt over drie weken (TOni is behoorlijk busy namelijk) voorzien van :
- 'viggen rescue kit'
ben zeer benieuwd!
-
stippie
- Geregistreerd lid
yep! gelukkig we, ik had net het eerste model!
-
MXL
- Geregistreerd lid
Ik ben er niet zo blij mee.stippie schreef:yep! gelukkig we, ik had net het eerste model!
-
easy
- Geregistreerd lid
Ook ik heb Tony benaderd. stage3 voor mijn 9-5 Aero
wellicht volgende week al afreizen naar Houthalen in Belgie voor 285 bhp
en 440 NM
Hopen dat ik de bak bij elkaar weet te houden
wellicht volgende week al afreizen naar Houthalen in Belgie voor 285 bhp
-
MXL
- Geregistreerd lid
Wanneer ben je van plan om die kant op te gaan? Ik zal waarschijnlijk zaterdag de 28e een groot deel van de dag mijn tijd daar doorbrengen.easy schreef:Ook ik heb Tony benaderd. stage3 voor mijn 9-5 Aero
wellicht volgende week al afreizen naar Houthalen in Belgie voor 285 bhpen 440 NM
![]()
-
easy
- Geregistreerd lid
Morgen hoor ik wanneer tony de onderdelen binnen heeft.
-
easy
- Geregistreerd lid
Ik zit eraan te denken om een dubbele eindpijp te laten monteren ( aan beide zijden van de auto een uitgang) echter ben ik een beetje bang dat het een beetje overkill wordt zeg maar. Op de site van maptun zie ik alleen een 9-5 estate (tholenbv) met een dergelijk systeem. Is er iemand op het forum die fotos heeft van een 9-5 sedan met een dubbele eindpijp?
Gr,
Easy
Gr,
Easy
-
Superwox
- Geregistreerd lid
Hoi Easy,
Ik heb bij Tholen vorig jaar een 9-5 gezien (sedan) met dubbele pijp. Was toen net uit. In eerste instantie liep ik er quasi langs tot ik er voorbij was........ toen liep ik even terug "zag ik dat nou goed ??
Inderdaad, ik zag het goed, een 9-5 met een dubbele pijp. En nu de hamvraag. Overkill....... tja.....ach...... 5 jaar geleden was het ronduit gaaf geweest maar met de huidige CRX'jes en ander klein Japans grut met dikke pijpen vind ik de buitenkant wat minder interessant worden... Onder de kap vindt het feest plaats
Maar goed, de CRX'en buiten beschouwing....... het zag er niet slect uit 
Ik heb bij Tholen vorig jaar een 9-5 gezien (sedan) met dubbele pijp. Was toen net uit. In eerste instantie liep ik er quasi langs tot ik er voorbij was........ toen liep ik even terug "zag ik dat nou goed ??
Inderdaad, ik zag het goed, een 9-5 met een dubbele pijp. En nu de hamvraag. Overkill....... tja.....ach...... 5 jaar geleden was het ronduit gaaf geweest maar met de huidige CRX'jes en ander klein Japans grut met dikke pijpen vind ik de buitenkant wat minder interessant worden... Onder de kap vindt het feest plaats
-
easy
- Geregistreerd lid
Hey Superwox,
Ik was er al bang voor en dacht het zelf ook al........................het CRX gevoel
. Ik heb besloten om geen dubbele eindpijp te laten monteren. Ik heb mezelf ook laten vertellen dat er een luide brom in de auto gaat onstaan. Het wordt dus de RVS uitlaat met racekat van maptun
.
MXL,
Ik heb zojuist een telefoontje van Tony ontvangen en hij verwacht dat het vrijdag of zaterdag zal arriveren. In elk geval zal ik dus Zaterdag in houthalen aanwezig zijn
Zie je dan..
Gr,
Peter
Ik was er al bang voor en dacht het zelf ook al........................het CRX gevoel
MXL,
Ik heb zojuist een telefoontje van Tony ontvangen en hij verwacht dat het vrijdag of zaterdag zal arriveren. In elk geval zal ik dus Zaterdag in houthalen aanwezig zijn
Zie je dan..
Gr,
Peter