Ebayyy turbo GT30
-
Krizzie
- Donateur (3x)

Re: Ebayyy turbo GT30
Dus dan is het mogelijk dat die flens van de GT28 wel past? 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
-
AlexJ
- Donateur

Pfffff, wat een blazer. Ik zit elke keer weer te kijken! 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Als er weer een meeting is doe ik hem wel showe 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Hahah als je geluk heb
is wel de planning dattie het dan doet zegmaar:p
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Nou morge avond ga ik lekker klussen...
De "oude" TD04 van een 2000km oud gaat eraf en de gt30 gaat erop.. Tenminste das de planning ik hoop dat ik hem hem meteen lopend kan krijgen dat zou gijn zijn en dan dinsdagavond de laatste dingen afmaken ik zal foto's maken das altijd leuk

De "oude" TD04 van een 2000km oud gaat eraf en de gt30 gaat erop.. Tenminste das de planning ik hoop dat ik hem hem meteen lopend kan krijgen dat zou gijn zijn en dan dinsdagavond de laatste dingen afmaken ik zal foto's maken das altijd leuk
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
Wat doe je met je td04? Wil wel een reserve voor mijn 95 aero...
-
tanisha
- Geregistreerd lid
heb je niks aan de 9000 heeft de turbo gespiegeld ten opzichte van de 900ng, 9-3 en 9-5
-
rd motorsport
- Geregistreerd lid
Da is pech... ach ja zoeken we weer verder he..waarom hebben ze dat eigenlijk gedaan?
-
tanisha
- Geregistreerd lid
de 9000 is gewoon een heel ander ding het enige wat je in een 900ng of 9-3 terug vind is de motor maar zelfs die is anders door andere aanbouwdelen
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Ga de TD04 zoiezo zelf nog gebruiken voor een andere 9000 
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
Zo wat doe je op een maandag avond... Juist vriendin vertellen dat je niet naar der toe komt omdat de turbo verwisselt moet worden..
En we zijn begonnen alles eraf als eerste

Daarna egt sensor die ik nieuw heb besteld erin gemaakt moes er een tapje voor kopen wat maarliefst 45euro koste
maargoed moes hem hebben:p en even de turbo gepast

De bedoeling is om vanavond de 9000 lopend te maken en morge avond de uitlaat passend te maken dit word ook een leuk karweitje

En we zijn begonnen alles eraf als eerste

Daarna egt sensor die ik nieuw heb besteld erin gemaakt moes er een tapje voor kopen wat maarliefst 45euro koste

De bedoeling is om vanavond de 9000 lopend te maken en morge avond de uitlaat passend te maken dit word ook een leuk karweitje
-
maikel2.0t
- Geregistreerd lid
-
inactief
- Geregistreerd lid
Da's handig, zo'n doe het zelf garage om de hoek!
Ziet er mooi uit Maikel, ik ben benieuwd wat je als eerste kapot krijgt, koppeling of bak.
Ziet er mooi uit Maikel, ik ben benieuwd wat je als eerste kapot krijgt, koppeling of bak.