Leuk!!!brinky schreef:Ik heb een filmpje gemaakt. De kwaliteit is belabberd, maar ik wilde jullie deze toch niet onthouden.
Klik.
dump valve
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: D1560
Bij deellast is het recirculerende dumpvalve, bij meer dan deellast blaast deze ook gedeeltelijk af naar de buitenlucht en krijg je het echte "fssjjj" geluid.a3frogt schreef:Hallo allemaal,
Zou de D1560 ook geschikt zijn voor mijn Viggen?
Het lijkt erop dat ik een trionic-7 heb, but correct me if i'm wrong
Als je let op de verschillende hoogtes van de recirculerende kant en afblaaskant kun je dit goed zien.
Daardoor kan deze dumpvalve ook gebruikt worden op Saab's met Trionic 7

-
Sander
- Forum Admin
Kan deze dumpvalve ook op een 900 classic?speektuning schreef:Bij deellast is het recirculerende dumpvalve, bij meer dan deellast blaast deze ook gedeeltelijk af naar de buitenlucht en krijg je het echte "fssjjj" geluid.a3frogt schreef:Hallo allemaal,
Als je let op de verschillende hoogtes van de recirculerende kant en afblaaskant kun je dit goed zien.
Groeten,
Sander
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
ja dat kan uitstekend!Sander schreef:Kan deze dumpvalve ook op een 900 classic?speektuning schreef:Bij deellast is het recirculerende dumpvalve, bij meer dan deellast blaast deze ook gedeeltelijk af naar de buitenlucht en krijg je het echte "fssjjj" geluid.a3frogt schreef:Hallo allemaal,
Groeten,
Sander