spruitstuk 900t8

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Guido900T
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: spruitstuk 900t8

Bericht door Guido900T » vr 28 jan, 2005 22:06

Jeroen, ik heb inderdaad op "jouw" item geboden.. dat deed ik omdat je nogal weifelachtig deed of je het item ook wel daadwerkelijk wilde hebben...je bood zelfs forumleden aan om het transport voor het item te regelen.. Ik dacht het tevens af te kunnen leiden uit je lage ( eerste). bod..Ik wilde het graag hebben.. toen ik merkte dat je ging overbieden heb ik me teruggetrokken.. excuses als mijn eeste bod verkeerd is overgekomen..Ik heb iig begrepen dat je het hebt kunnen kopen voor 50 pond, nog steeds een belachelijk lage prijs.. ik hoop dat het past.. succes!

jeroenkroes
Geregistreerd lid

Bericht door jeroenkroes » za 29 jan, 2005 10:09

jeroenkroes schreef:hopelijk voor de laatste keer:

ik heb het spruitstuk dus gevonden in Engeland, nu heb ik de foto aan de garagehouder laten zien en die vertelde me dat het volgens hem inderdaad het juiste onderdeel was, maar dat hij het eigenlijk gespiegeld zou moeten zien om het zeker te weten.
Heb ik 1 (wellicht stomme) vraag: zijn engelse en nederlandse spruitstukken gelijk, of zijn die anders omdat in engeland het stuur aan de andere kant zit....ik hoop het niet want dan heb ik mijn saabje waarschijnlijk voor weinig geld weer op de weg...

alvast bedankt voor jullie reactie
Ik vind dit niet echt weifelachtig, en de melding dat ik op een van de drie delen bood, maar dat de andere twee nog beschikbaar waren zegt in mijn idee genoeg. Dat ik aanbood het transport te regelen zegt daar ook niets over. £ 50 is niet al te veel, maar ik had hem dus ook voor £ 25 pond kunnen hebben, is toch een verschil van bijna 40 euries...ik heb mijn lesje in ieder geval wel weer geleerd...

Tim
Geregistreerd lid

Bericht door Tim » wo 02 feb, 2005 9:56

IK kan opzich wel een een goed gebruikt uitlaatspruitstuk komen voor een T8, maar dan is de vraag wat de mensen hier ervoor over hebben...(en wat ik er zelf aan over houd :twisted:) roept u maar en stuur maar een PB-tje!

jeroenkroes
Geregistreerd lid

Bericht door jeroenkroes » wo 16 mar, 2005 14:11

en ja hoor, we zijn twee maanden verder maar gisteren kon ik hem ophalen, mijn trouwe t8, met zo goed als nieuw uitlaatspruitstuk. Heerlijk om weer eens te kunnen fluiten. Bedankt voor alle tips, en mocht je een onderdeel niet kunnen vinden, check eBay eens, daar staat veel op voor belachelijk lage prijzen...

Plaats reactie