saab 900 classic tuning

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
SpeekTuning
Geregistreerd lid

Bericht door SpeekTuning » do 13 okt, 2005 22:26

marky schreef:
MISTY schreef:btw; wat kost zoiets ? een 3 jt??????????? :lol:
Kijk hier eens:

http://www.speedparts.se/prod/meny_sp_avg.htm

Voor de prijs om te rekenen naar euro moet je delen door 9,5.
Marky......................Nederland heeft nu een eigen JT dealer!!!! Wie via Speedparts koopt betaald dan denk ik te veel!

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » do 13 okt, 2005 22:44

Afbeelding

heel de uitlaanlijn uit rvs dus maar zou je nog een einddemper tussen de twister en de splitter moeten zetten?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » vr 14 okt, 2005 7:18

MJijn vraag is in deze wat is het nut van die twister?

JT leverd ook systemen met een 3" sport of race kat. En daar zit al een dsemper bij in. Die zou ik wel laten zitten als ik jouw was.

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » vr 14 okt, 2005 13:53

die twister kan ik krijgen van een vriend van me, heeft nog 1liggen en wordt niet gebruikt, en een einddemper was ik al van plan om er tussen te maken omwille van het lawaai.

en waarom niet hele uitlaatlijn kopen: omdat ik met een soort van sidepipes ga werken en ik toch zelf een groot deel moet maken.

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » vr 14 okt, 2005 18:03

Afbeelding

bennie
Geregistreerd lid

Bericht door bennie » vr 14 okt, 2005 18:30

jovracing schreef:Afbeelding
:shock: :shock: :freak: :thumbdown:

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » za 15 okt, 2005 15:49

ik weet het maar is nog niet af

vindt het zelf ook nog niet mooi zo :D

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » za 15 okt, 2005 20:20

Afbeelding

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 17 okt, 2005 9:13

Zoiets? :)

Afbeelding

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 17 okt, 2005 9:16

Die voorbumper is wel goed zo, maar die booskijkers en die Firebird luchtinlaten op de motorkap kunnen dus écht niet, hè... :P :D

Kijk eens wat meer naar de aerodynamische veranderingen aan echte raceauto's (GT's e.d.) en wat minder naar die compleet bezopen polyestercreaties die bij jullie vandaan komen... :P

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 17 okt, 2005 9:23

Kijk, dit bedoel ik dus:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 17 okt, 2005 13:23

ik heb dit gevolgd en weet niet wat ervan te denken....

zeg eens ... waarom zou je dit nou met een saab doen en niet met een toyota corrola of een opel kadet??

Of is het toeval dat je een saabturbo in handen kreeg ?
Ik zie namelijk GEEN ENKELE band whatsoever met hetgeen de meeste saabrijders als uitstraling koppelen aan hun auto en dat wat jij wilt doen ..

begrijp me niet verkeerd: ieder heeft zijn smaak dat staat buiten kijf maar zaken als 'booskijkers ' etc etc ; dat is echt meer thuis bij de golf- en opel kadett jongetjes met petjes op en boem-boem muziek....

en neeeee... dat doen ze helemaal niet omdat ze aandacht willen maar omdat ze het gewoon leuk vinden he..? :wink:

maar euh.. ik ben een ouwe #@$ dus tzal wel aan mij liggen..

veel plezier ermee!

gr,
f

900T-R
Geregistreerd lid

Bericht door 900T-R » ma 17 okt, 2005 14:30

Hmmm, ik zie wel wat je bedoelt, Felix... maar aan de andere kant zie ik er de lol er wel van in om een 'show car' te bouwen die niet op elke straathoek te vinden is... ieder zijn hobby, nietwaar?

Probleem is dat deze jongen een al aparte auto probeert nog opvallender te maken door het toevoegen van allerlei generieke elementen uit de tuningscene. Het kan zijn dat dit komt omdat deze elementen wat makkelijker te vinden en te implementeren zijn in Photoshop en dat het uiteindelijke resultaat wat persoonlijker uitvalt... maar toch...

Wanneer je op tuningshows kijkt zie je steeds dezelfde vormen en items (achtervleugels op stelten, uitgefiguurzaagde delen met kippengaas erachter, de meest wanstaltige 'voorbumpers' met nog meer gaten erin die geen enkel verband houden met enige functionaliteit, 'Lexus-look'achterlichten) op de meest verschillende auto's toegepast. Om onze individualiteit te benadrukken, doen we allemaal hetzelfde...

Aan de andere kant zou ik maar wàt graag een Saab zien waarmee iets vergelijkbaars is gebeurd als wat Aston Martin deed om van een DB9 een heftige GT-racer te maken. Alles puur functioneel, maar tegelijkertijd zeer indrukwekkend... :)

max
Geregistreerd lid

Bericht door max » ma 17 okt, 2005 15:21

Die Aston lijkt trouwens m.i. wel heel erg veel op een spijker..... Wie was er nou het eerst??

TVR stukje ook gezien in Top Gear......... heerlijk...... zo jammer dat dat hier niet kan.

jovracing
Geregistreerd lid

Bericht door jovracing » ma 17 okt, 2005 16:45

Afbeelding

zo is het mss wat beter?

Plaats reactie