mijn navigatie doet het trouwens ook niet goed meer als die Red Box erin zit, blijkbaar krijgt hij dan een 2x zo hoge speedpulse!
het Red Box DI/APC mysterie: foto's van de binnenkant op p.5
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
ja ik baal er ook stevig van en ik snap er niks van, binnenkort zal ik ze beide eens openschroeven en foto's ervan plaatsen....
mijn navigatie doet het trouwens ook niet goed meer als die Red Box erin zit, blijkbaar krijgt hij dan een 2x zo hoge speedpulse!
Ik had een keer een maximumsnelheid van 336km/u staan...!
Toen de Black Box er weer in zat deed de navi in een keer weer normaal! 
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Cheungy
- Geregistreerd lid
Hoi Dj,
Ik heb nog een rode kast liggen voor je 9000 die heeft ook bij mijn in gezeten. omdat ik me auto verkoop, verkoop ik de rode kast apart.
bij mijn schiet hij wel de rode in en kom je op 1.2 á 1.3 bar piek en 1.1 á 1.2 bar constant.
Je moet wel octaan 98 gaan rijden met de rode kast.... want anders is het over met je motor (Evaring mee motor in de soep gereden met toppen en 95 in)
Laat het maar weten of je hem wilt overkopen. bij mijn heef t goed gewerkt.
groetje Cheungy
Ik heb nog een rode kast liggen voor je 9000 die heeft ook bij mijn in gezeten. omdat ik me auto verkoop, verkoop ik de rode kast apart.
bij mijn schiet hij wel de rode in en kom je op 1.2 á 1.3 bar piek en 1.1 á 1.2 bar constant.
Je moet wel octaan 98 gaan rijden met de rode kast.... want anders is het over met je motor (Evaring mee motor in de soep gereden met toppen en 95 in)
Laat het maar weten of je hem wilt overkopen. bij mijn heef t goed gewerkt.
groetje Cheungy
-
Sander
- Forum Admin
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Sander
- Forum Admin
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Ik heb de Red Box nu opengeschroefd en de inhoud voor jullie op de foto gezet. Het enige wat mij opvalt is dat vreemde stuk 'isolatiegum'/kauwgum achtig iets bij de contacten aan de kant van waar de stekker er in gaat. Wat zou dit zijn en hoort het zo? Het is voelt in ieder geval hard aan....

Wat denken jullie ervan...? Mijn Saab is even 2 weken op vakantie met het zwarte DI/APC kastje gemonteerd, dus tegen die tijd zal ik die ook wel eens openschroeven om de inhoud te bekijken...

Wat denken jullie ervan...? Mijn Saab is even 2 weken op vakantie met het zwarte DI/APC kastje gemonteerd, dus tegen die tijd zal ik die ook wel eens openschroeven om de inhoud te bekijken...
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
t464120
- Geregistreerd lid
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Het is wellicht ook handig om alle solderingen na te lopen en te kijken of er 'wit uitgeslagen' solderingen bij zijn. Deze dan met een soldeerboutje (met nadruk op de 'tje') even opnieuw laten vloeien. Voor solderingen aan IC-pootjes en transistoren is het verder verstandig om voor het solderen aan de component-zijde een krokodillenbekje op het betreffende pootje te zetten voor wat extra warmte-afvoer.