Verder motorisch nog wat kleinigheden (
Uiteraard weer het gebruikelijke ritueel: pas na sluitingstijd klaar, veel geouwehoer over Saabs, kebab gegeten en met een tevreden gevoel naar huis.
Dat is inderdaad wel het gebruikelijke ritueel daarMaarten schreef:De koppeling van de 900 was versleten, dus heb ik in Houthalen een andere laten monteren. Een Viggenkoppeling dit keer. De bediening van de koppeling is omgebouwd naar hydraulisch zoals bij een 9-3.
Verder motorisch nog wat kleinigheden () gedaan.
Uiteraard weer het gebruikelijke ritueel: pas na sluitingstijd klaar, veel geouwehoer over Saabs, kebab gegeten en met een tevreden gevoel naar huis.
Jij gaat natuurlijk van een kabelbediende oude standaard koppeling naar een hydrolische viggen koppeling, kan me voorstellen dat de pedaaldruk niet zoveel zal verschillen.Maarten schreef:Benodigde pedaaldruk is minder dan ik verwacht had. Ik meen me te herinneren dat de bediening van de koppeling in Hanm's Viggen zwaarder ging.MXL schreef:...veel verschil met de viggen koppeling of merk je er niet zoveel van?
He Peter,easy schreef:Hey Superwox,
Ik was er al bang voor en dacht het zelf ook al........................het CRX gevoel. Ik heb besloten om geen dubbele eindpijp te laten monteren. Ik heb mezelf ook laten vertellen dat er een luide brom in de auto gaat onstaan. Het wordt dus de RVS uitlaat met racekat van maptun
.