Indrukwekkend A&P Tony bedankt

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » za 03 jun, 2006 13:17

De koppeling van de 900 was versleten, dus heb ik in Houthalen een andere laten monteren. Een Viggenkoppeling dit keer. De bediening van de koppeling is omgebouwd naar hydraulisch zoals bij een 9-3.

Verder motorisch nog wat kleinigheden ( :wink: ) gedaan.

Uiteraard weer het gebruikelijke ritueel: pas na sluitingstijd klaar, veel geouwehoer over Saabs, kebab gegeten en met een tevreden gevoel naar huis. :O:

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » za 03 jun, 2006 14:12

Maarten schreef:De koppeling van de 900 was versleten, dus heb ik in Houthalen een andere laten monteren. Een Viggenkoppeling dit keer. De bediening van de koppeling is omgebouwd naar hydraulisch zoals bij een 9-3.

Verder motorisch nog wat kleinigheden ( :wink: ) gedaan.

Uiteraard weer het gebruikelijke ritueel: pas na sluitingstijd klaar, veel geouwehoer over Saabs, kebab gegeten en met een tevreden gevoel naar huis. :O:
Dat is inderdaad wel het gebruikelijke ritueel daar :D En veel verschil met de viggen koppeling of merk je er niet zoveel van?

S@@bman
Geregistreerd lid

Bericht door S@@bman » za 03 jun, 2006 14:22

Welwelwel, wat een lof over A&P Cars.
Ben zelf sinds dag 1 bij hen geweest voor alle nazichten en problemen (woon er zelf maar een kleine 15 km vandaan) en ben er nog steeds zeer tevreden over, niet alleen qua service maar ook qua prijs.

Door het tijdsgebrek en gebrek aan personeel gebeurd het wel vaak dat je lang moet wachten voor je aan de beurt bent en bijgestaan wordt met raad, maar dat neem ik er wel bij.

Interessante tip: ook voor spuitwerken is hun prijs gunstig 8) .

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » za 03 jun, 2006 14:39

MXL schreef:...veel verschil met de viggen koppeling of merk je er niet zoveel van?
Benodigde pedaaldruk is minder dan ik verwacht had. Ik meen me te herinneren dat de bediening van de koppeling in Hanm's Viggen zwaarder ging.

MXL
Geregistreerd lid

Bericht door MXL » za 03 jun, 2006 15:25

Maarten schreef:
MXL schreef:...veel verschil met de viggen koppeling of merk je er niet zoveel van?
Benodigde pedaaldruk is minder dan ik verwacht had. Ik meen me te herinneren dat de bediening van de koppeling in Hanm's Viggen zwaarder ging.
Jij gaat natuurlijk van een kabelbediende oude standaard koppeling naar een hydrolische viggen koppeling, kan me voorstellen dat de pedaaldruk niet zoveel zal verschillen.

s95ae
Geregistreerd lid

Re: Indrukwekkend A&P Tony bedankt

Bericht door s95ae » za 03 jun, 2006 15:38

easy schreef:Hey Superwox,

Ik was er al bang voor en dacht het zelf ook al........................het CRX gevoel ;-(+ . Ik heb besloten om geen dubbele eindpijp te laten monteren. Ik heb mezelf ook laten vertellen dat er een luide brom in de auto gaat onstaan. Het wordt dus de RVS uitlaat met racekat van maptun :D .
He Peter,

Kijk eens naar mijn album voor een dubbele eindpijp. Geluid bromt inderdaad wel naar binnen, maar na een paar duizend kilometer is de brom al een stuk minder en aangenaam geworden.
Zelf vind ik het nog subtiel genoeg, en een CRX gevoel krijg ik alleen als iemand besluit een rioolpijp te installeren... (ofwel grote eindpijpen).
De eindpijpen van mij hebben zo ongeveer de originele grootte qua diameter en dat is nog best subtiel te noemen. Geluid is heerlijk!

Groet, Boaz

Plaats reactie