Verjaardagskadootjes besteld
-
Injectie
- Moderator
Verjaardagskadootjes besteld
Omdat ik 9 januari jarig ben heb ik besloten mezelf eens te verwennen.
Ik heb Bij speedparts Enkele leuke dingetjes besteld voor mijn 9000. Te weten
1. een veerpootbrug.
2. Powerflexrubbers voor de voorste stabilisaorstang.
3. Powerflex Stangetjes Die aan het einde van de voorste stabi zitten.
4. Een H&R verlagingsset die mijn auto 40 mm moet laten zakken.
en 5. Een Reinigingssetje voor mijn luchtfilter. Dit is eigenlijk noodzakelijk want het filter zit er krap 60.000 km op.
Als het goed is kan ik het over een paar weekjes monteren. Ik ben benieuwd.
Ik heb Bij speedparts Enkele leuke dingetjes besteld voor mijn 9000. Te weten
1. een veerpootbrug.
2. Powerflexrubbers voor de voorste stabilisaorstang.
3. Powerflex Stangetjes Die aan het einde van de voorste stabi zitten.
4. Een H&R verlagingsset die mijn auto 40 mm moet laten zakken.
en 5. Een Reinigingssetje voor mijn luchtfilter. Dit is eigenlijk noodzakelijk want het filter zit er krap 60.000 km op.
Als het goed is kan ik het over een paar weekjes monteren. Ik ben benieuwd.
-
trollspeed
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
Injectie
- Moderator
Zo gister bijna alles gemonteerd. Wegligging is een stuk verbeterd nu en de hoogte is ook naar acceptabel waardes gedaald.
Alleen paste de veerpootbrug niet ************. Dez raakte de airco-eidingen (minder erg) Maar het grootste probleem is dat de olievuldop annex peilstok niet meer losgenomen kon worden. Dus maar eens zien wat we hiermee aan moeten. Schijnbaar zit bij de turbomodellen de peilstok lager
Voor verlaging

Na verlaging

Alleen paste de veerpootbrug niet ************. Dez raakte de airco-eidingen (minder erg) Maar het grootste probleem is dat de olievuldop annex peilstok niet meer losgenomen kon worden. Dus maar eens zien wat we hiermee aan moeten. Schijnbaar zit bij de turbomodellen de peilstok lager
Voor verlaging

Na verlaging

-
Injectie
- Moderator
-
Sander
- Forum Admin
-
Manic
- Lid van verdienste
Dat is een best verschil. Nu ik de foto's ter vergelijking zie lijkt het meer dan ik in gedachten had. Blij dat mijn inspanningen (brug omhoog, brug naar benenden, ietsje omhoog nog, nee, nu weer iets naar beneden
) hun vruchten afgeworpen hebben. Maakt die rookwolken door verbrand rubber weer goed!
Greetz,
Dennis
Greetz,
Dennis
-
Injectie
- Moderator
-
B235R
- Lid van verdienste