optisch getunede 9-5 Aero Estate

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
davidjoost
Geregistreerd lid

optisch getunede 9-5 Aero Estate

Bericht door davidjoost » ma 30 jan, 2006 21:45

wat vinden jullie hiervan:

Afbeelding

misschien istie al eens voorbij gekomen? ik kende hem in ieder geval nog niet...... ik vermoed dat het een shop is maar ik weet het niet

ik vind em wel bruut in ieder geval :D 8)

davidjoost

Dave
Geregistreerd lid

Bericht door Dave » ma 30 jan, 2006 22:04

Davidjoost

Nog niet gezien, dit kan nog een reden zijn om je originele velgen te behouden hé!

Mocht je vader toch nog voor die ARC velgen gaan mag je mij altijd iets laten weten.

Succes met jullie Aero!

Ps ik ben ook benieuwd naar de resultaten van de gasinstallatie in die auto...

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » ma 30 jan, 2006 22:33

Ik vindt het 3xniks, stickers horen niet op een Saab, zeker niet zo lukraak geplakt, dit is meer voor een Calibra. Daarbij de chroomstrip op de achterklep van een Audi, deurgreepjes chroom van ..... Lexus achterlichten en uitlaten a-la Lambo. Als deze Saab echt is weet de eigenaar in ieder gaval niet wat ie wil.

Is er dan niks goed.... jawel, die subtiele schermverbreding aan de achterzijde

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » di 31 jan, 2006 0:21

Leuk gedaan, maar de zijkant van de kont van een 9-5 Estate blijf ik oerlelijk vinden :P

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » di 31 jan, 2006 1:05

Ik vind hem knap gedaan en mooi.
Persoonlijk zie ik de achterbumper liever wat subtieler, minder lomp, het idee zelf is erg goed met die uitlaten en de vorm.
De Lexuslichten vind ik goedkoop aan doen, ik zou denken aan de Saab-icecube lichten of de lichten helemaal rood.
Voor de rest helemaal Okay!!!

manx
Geregistreerd lid

Bericht door manx » di 31 jan, 2006 15:11

Koffie schreef:Leuk gedaan, maar de zijkant van de kont van een 9-5 Estate blijf ik oerlelijk vinden :P
Ik ben het met je eens 'Koffie': leuk gedaan. Maar gaat mijn hart hier sneller van kloppen? Nee.

En idd, de zijkant van de 9-5 Estate kont = brrrr... :roll:

Het weerhoudt mij ervan er zo een aan te schaffen (stond ooit op het punt, maar besloot toen voor de 9-3 te gaan).

Mooi hè, dat smaken zo kunnen verschillen. Dat houdt het ook zo leuk. :)

Hey, dat brengt mij tot de volgende vraag: wie heeft de mooiste kont? En voor alle duidelijkheid, ik bedoel natuurlijk van de Saab familie!

Koffie
Geregistreerd lid

Bericht door Koffie » di 31 jan, 2006 16:30

Het gaat mij dan ook echt om de 'dijbenen' van die kont ;)
De echte kont is niks mis mee.

Maar zowel bij de 9-5, als bij andere merken krijg ik behoorlijk vlekken in mijn nek van zogenaamde 'stations' waar overduidelijke te zien is dat ze gewoon een stationkont aan de sedan geplakt hebben.

Kijk naar de 9-3, een verschrikkelijk mooie kont/zijkant, zelfs opnieuw gedesigned.
En de 9-5 .. daar plakken we gewoon letterlijk een stukje aan.
Heel erg jammer.

(NOFI voor alle 9-5 Estate rijders hoor :P)

K Plop
Geregistreerd lid

Bericht door K Plop » di 31 jan, 2006 17:35

Toch is die "opgeplakte" station van de 9-5 een bewuste keuze van Saab geweest.
De deuren van een Estate zijn nl. anders dan die van een Sedan (ze lopen aan de bovenzijde meer recht door). Ze hebben dus ook de C stijl heel anders moeten maken dus hadden ze er ook voor kunnen gaan om er iets anders van te maken.

Smaken verschillen maar het ziet er ondanks al die moeite toch opgeplakt uit.

Plaats reactie