ombouw 2,0 i naar lpt??

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
marcsz
Geregistreerd lid

ombouw 2,0 i naar lpt??

Bericht door marcsz » ma 20 feb, 2006 21:48

is het mogelijk met dezelfde motor en versnellingsbak om een 2,0 i van 1993 om te bouwen naar een lpt of hpt zonder de motor uit de auto te halen en wat zou ik moeten veranderen??

marcsz
Geregistreerd lid

Bericht door marcsz » ma 20 feb, 2006 21:48

het gaat hier over een 900 classic van 1993

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 20 feb, 2006 21:52

Ik zou er niet aan beginnen.!!
Voor het geld waarvoor je hem zou kunnen ombouwen zou je ook
een leuke lpt/hpt kunnen aanschaffen :wink:

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 20 feb, 2006 21:53

Btw; of je moet van sleutelen houden :lol:

marcsz
Geregistreerd lid

Bericht door marcsz » ma 20 feb, 2006 22:01

er wordt altijd over prijzen gesproken op het forum, maar ik zoek een mooie 900 classic drie deurs,zwart of donker grijs met leer ,een aero kit ,liefst 9000 aero wielen,deep dish,whale tail,is niet te vinden en als je ze vind is vijf ,zes of zeven duizend euro geen aardigheid.
had er een gezien op mobile zonder aero kit voor 5200 euro ...was al verkocht!!
toch een beetje duur voor een auto van dikke vijftien jaar met 200 duizend kilometer.voor achtduizend koop je een 2001 9-3 aero met 100.000km in duitsland,maar ik wil een classic!!

Vyv
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Vyv » ma 20 feb, 2006 22:04

marcsz schreef:er wordt altijd over prijzen gesproken op het forum, maar ik zoek een mooie 900 classic drie deurs,zwart of donker grijs met leer ,een aero kit ,liefst 9000 aero wielen,deep dish,whale tail,is niet te vinden en als je ze vind is vijf ,zes of zeven duizend euro geen aardigheid.
had er een gezien op mobile zonder aero kit voor 5200 euro ...was al verkocht!!
toch een beetje duur voor een auto van dikke vijftien jaar met 200 duizend kilometer.voor achtduizend koop je een 2001 9-3 aero met 100.000km in duitsland,maar ik wil een classic!!
Misschien met een gewone standaard LPT beginnen. Eentje die in orde is, weinig roest en/of weining kilometers, dan heb je al een goede basis en dan van daaruit starten met opleuken en eventueel ombouwen naar FPT. Dan spreid je de kosten ook een beetje...

MISTY
Geregistreerd lid

Bericht door MISTY » ma 20 feb, 2006 22:06

Dat is ook juist de flikke...ij.
Men weet dat de 900c een liefhebberswagen is en dat word grof uitgebuit.
Ik zou in jou geval idd op de duitse markt zoeken ivm lagere prijzen.

succes..

marcsz
Geregistreerd lid

Bericht door marcsz » ma 20 feb, 2006 22:12

in duitsland kosten ze ook veel en ik heb net een tripje naar zweden achter de rug....en met niets thuis gekomen.alleen met 400 euro minder.
zoek hem hier in belgie of nederland

Plaats reactie