ombouw 2,0 i naar lpt??
-
marcsz
- Geregistreerd lid
ombouw 2,0 i naar lpt??
is het mogelijk met dezelfde motor en versnellingsbak om een 2,0 i van 1993 om te bouwen naar een lpt of hpt zonder de motor uit de auto te halen en wat zou ik moeten veranderen??
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
marcsz
- Geregistreerd lid
er wordt altijd over prijzen gesproken op het forum, maar ik zoek een mooie 900 classic drie deurs,zwart of donker grijs met leer ,een aero kit ,liefst 9000 aero wielen,deep dish,whale tail,is niet te vinden en als je ze vind is vijf ,zes of zeven duizend euro geen aardigheid.
had er een gezien op mobile zonder aero kit voor 5200 euro ...was al verkocht!!
toch een beetje duur voor een auto van dikke vijftien jaar met 200 duizend kilometer.voor achtduizend koop je een 2001 9-3 aero met 100.000km in duitsland,maar ik wil een classic!!
toch een beetje duur voor een auto van dikke vijftien jaar met 200 duizend kilometer.voor achtduizend koop je een 2001 9-3 aero met 100.000km in duitsland,maar ik wil een classic!!
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Misschien met een gewone standaard LPT beginnen. Eentje die in orde is, weinig roest en/of weining kilometers, dan heb je al een goede basis en dan van daaruit starten met opleuken en eventueel ombouwen naar FPT. Dan spreid je de kosten ook een beetje...marcsz schreef:er wordt altijd over prijzen gesproken op het forum, maar ik zoek een mooie 900 classic drie deurs,zwart of donker grijs met leer ,een aero kit ,liefst 9000 aero wielen,deep dish,whale tail,is niet te vinden en als je ze vind is vijf ,zes of zeven duizend euro geen aardigheid.
-
MISTY
- Geregistreerd lid
-
marcsz
- Geregistreerd lid