lpt naar hpt
-
marcsz
- Geregistreerd lid
lpt naar hpt
heb waarschijnlijk mijn saabje 900 classic gevonden maar het is een lpt.
kan ik die ombouwen naar een hpt??veranderen apc,intercooler inbouwen ???wat moet er gebeuren en gaat het tot ongeveer een 200 pk zonder de boel stuk te rijden?of koop ik beter toch een hpt?
kan ik die ombouwen naar een hpt??veranderen apc,intercooler inbouwen ???wat moet er gebeuren en gaat het tot ongeveer een 200 pk zonder de boel stuk te rijden?of koop ik beter toch een hpt?
-
joachiem
- Geregistreerd lid
De ic is geen probleem past zo mits je alles compleet hebt.
Er zijn wat meer mensen mee bezig maar als je de kabelboom,
klopsensor 3wegklep apc en ftp fuel cut hebt is het niet super moeilijk
dan heb je met kat en standaart apc 165pk.
Zonder kat en een snel apc kastje en dikke uitlaat kom je
op 185 190 pk ofzo en dat gaat goed
mits de conditie van de auto
aandrijfing bak etc goed zijn
Zoek ff op het forum voor meer info,en als je beetje engels kan
lees het stuk op 900aero.com ff
klopsensor 3wegklep apc en ftp fuel cut hebt is het niet super moeilijk
op 185 190 pk ofzo en dat gaat goed
aandrijfing bak etc goed zijn
-
Robbert
- Donateur (6x)

Ik ben er ook aan bezig. Vooral de gebruiksaanwijzing op 900aero.com is zeer verhelderend.joachiem schreef:De ic is geen probleem past zo mits je alles compleet hebt.
klopsensor 3wegklep apc en ftp fuel cut hebt is het niet super moeilijk![]()
op 185 190 pk ofzo en dat gaat goedmits de conditie van de auto
aandrijfing bak etc goed zijn![]()
-
marcsz
- Geregistreerd lid
ik heb toch maar geen lpt gekocht maar....de aero gt van marktplaats,volledig roestvrije auto uit italie met cosmetisch werk aan,dashboard van de zon gebarsten,hemeltje,lederen bekleding,(stof) in het midden.daar zoek ik nu de exacte stof van, als iemand mij kan helpen?
nieuw dashboard ,a stijl bekleding aan de binnenkant,perfecte hoedenplank grijs, zonder gaten;witte knipperlichten voor en zijkant,whale tail,verlaging 2,5 cm,schijven vooraan,deurbekleding voor l+r grijs,...alle hulp is welkom
nieuw dashboard ,a stijl bekleding aan de binnenkant,perfecte hoedenplank grijs, zonder gaten;witte knipperlichten voor en zijkant,whale tail,verlaging 2,5 cm,schijven vooraan,deurbekleding voor l+r grijs,...alle hulp is welkom
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Dit zoek je dus voor je GT?marcsz schreef:ik heb toch maar geen lpt gekocht maar....de aero gt van marktplaats,volledig roestvrije auto uit italie met cosmetisch werk aan,dashboard van de zon gebarsten,hemeltje,lederen bekleding,(stof) in het midden.daar zoek ik nu de exacte stof van, als iemand mij kan helpen?
Die op MP staat er nog op?
-
marcsz
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
marcsz
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
marcsz
- Geregistreerd lid
ik wil een pérfecte auto!en hier is nog wat detail werk aan.stof van stoelen versleten,hemeltje wil ik vervangen,hoedenplank zitten luidsprekers in,dashboard is gebarsten van de zon,wil ik vervangen,deurbekledingen voor zitten boxen in...moet alles als nieuw worden!als iemand iets heeft liggen in perfecte staat?????liefst niet te ver weg van antwerpen
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
Caspar
-
marcsz
- Geregistreerd lid
ik heb veel vrienden bij saab en bekleders,maar ik zou exacte dezelfde stof nodig hebben als origineel!
ik ga eerst de auto laten keuren bij de saab spuiter(goede vriend),dan de techniek kontroleren en als het allemaal goed is begin ik er aan.
heb mijn 9000 aero wielen al!! 16 inch!de auto is gelukkig 100% roestvrij.
heeft er nog iemand zo'n setje meters voor in het dashboard te plaatsen incl. zenders
ik ga eerst de auto laten keuren bij de saab spuiter(goede vriend),dan de techniek kontroleren en als het allemaal goed is begin ik er aan.
heb mijn 9000 aero wielen al!! 16 inch!de auto is gelukkig 100% roestvrij.
heeft er nog iemand zo'n setje meters voor in het dashboard te plaatsen incl. zenders