Wat te doen met saab 9-5 V6
-
nh
- Geregistreerd lid
Wat te doen met saab 9-5 V6
Ben bij de saab dealer geweest voor lekkende uitlaat en zag dat de gehele uitlaat niet best meer was behalve de Kat. die wel.Ze vertelde me ook dat pakking/flens tussen de uitlaat en de achterste spruitstuk mogelijk het lekkende geluid veroorzaakt. Nu zit ik met een dilemma een tijd geleden kreeg ik een offerte (zie onderstaand) met een compleet nieuwe uitlaat en een vermogen winst van 50 pk.
Dit is het aanbod waar ik over na aan het denken ben en jullie mening over wil weten, misschien heeft iemand dit laten doen, het belangrijkste ik wil geen uitlaat die verschikkelijk veel geluid maakt liever een beschaafde brom.
Uw v6 is te tunen in twee gradaties te tunen alleen de soft ware kosten 595 ex btw ex montage.
of software en uitlaat rvs dit kost 1480 euro ex btw ex montage.
De spullen kunnen worden opgestuurd en door u lokale daeler worden gemonteerd of wij doen het
voor u. montage tijd is 1.5 a 2 uur.
De stage 1 geeft u 220 pk/370 nm
De stage 2 geeft u 250 pk/400 nm
Dank voor u intresse www.sweedspeed.com
Frank van Oeteren.
0475-593948.
Alvast bedankt.
Dit is het aanbod waar ik over na aan het denken ben en jullie mening over wil weten, misschien heeft iemand dit laten doen, het belangrijkste ik wil geen uitlaat die verschikkelijk veel geluid maakt liever een beschaafde brom.
Uw v6 is te tunen in twee gradaties te tunen alleen de soft ware kosten 595 ex btw ex montage.
of software en uitlaat rvs dit kost 1480 euro ex btw ex montage.
De spullen kunnen worden opgestuurd en door u lokale daeler worden gemonteerd of wij doen het
voor u. montage tijd is 1.5 a 2 uur.
De stage 1 geeft u 220 pk/370 nm
De stage 2 geeft u 250 pk/400 nm
Dank voor u intresse www.sweedspeed.com
Frank van Oeteren.
0475-593948.
Alvast bedankt.
-
nh
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
-
Michail
- Geregistreerd lid
Ik zou terughoudend zijn met het tunen van de V6. De productie van de auto is om betrouwbaarheidsredenen een jaar later gestart dan gepland. (veel klanten kregen destijds tijdelijk een 2.3aangeboden ter overbrugging) Vanwege de betrouwbaarheid heeft Saab het standaard vermogen beperkt heeft op 200 PK. ( Is natuurlijk ook een relatief laag vermogen voor de configuratie).
Succes met je keuze
Succes met je keuze
-
nh
- Geregistreerd lid
-
mille108
- Geregistreerd lid
-
mille108
- Geregistreerd lid
-
nh
- Geregistreerd lid
http://www.paulwitteveen.nl/saab.html
Daar vind je alle info maar was benieuwd of iemnand ervaring hiermee had omdat ik de risico`s wilde weten. Volgens deze meneer is het zo goed als risicoloos.
Daar vind je alle info maar was benieuwd of iemnand ervaring hiermee had omdat ik de risico`s wilde weten. Volgens deze meneer is het zo goed als risicoloos.
-
kussenmakerij
- Geregistreerd lid
Leuk stukje. ben ook bezig met mijn 3.0 mischien interresant om met wat meer te komen scheeld mischien in de prijs. De set van sweedspeed kreeg ik voor 825,00 incl btw aangeboden dat is 695,00 excl btw zijn ze daar met prijzen aan het googelen? Ik heb zelf vanaf de kat een 2,5 inch van speedparts een uitlaat gemonteerd. het vermogen zou dan naar 240 pk en 390 nm gaan met de upgrading van sweedspeed(nordic).
gr stephan van noorden
gr stephan van noorden
-
nh
- Geregistreerd lid
-
mille108
- Geregistreerd lid
Ik zet mijn racemotoren altijd op de testbank...
Die zijn er voor auto's ook,dan kun je mooi meten voor en na..
Schrik alleen niet van de transmissie verliezen,bij motoren is dat een procent of 10 maar bij auto's is 25 of meer geen uitzondering.
Dus opgegeven 200 op de krukas blijven er aan je voorwielen mischien maar 150 van over...
Die zijn er voor auto's ook,dan kun je mooi meten voor en na..
Schrik alleen niet van de transmissie verliezen,bij motoren is dat een procent of 10 maar bij auto's is 25 of meer geen uitzondering.
Dus opgegeven 200 op de krukas blijven er aan je voorwielen mischien maar 150 van over...