Druk LPT
-
Garrett
- Lid van verdienste
Re: Druk LPT
Over welke auto heb je het?? Veel informatie is terug te vinden in de carbase van www.autoweek.nl
-
Manic
- Lid van verdienste
Dan hebben we het uiteraard over de maximum druk die de turbo levert, bij de lpt wordt de turbodruk alleen aangesproken wanneer er om gevraagd wordt, dus bij lage toerentallen accelereren.verde900 schreef:af fabriek een lpt 0,4bar en een fpt 0,8 bar
Gr,
Dennis
-
slow en low (pressure)
- Geregistreerd lid
Ja goede vraag Flèche Rouge. Ik ben heel erg nieuw in deze scene... sorry
. Maar ik weet dat de saab 900 modellen uit de tachtiger jaren met een K-jetronic systeem geleverd zijn. Ik vraag me af of dat ook van toepassing is op de turbo (speciaal de LPT) modellen. Wie kan daar meer informatie over geven.
Alvast vriendelijk bedankt,
Jan Willem
Alvast vriendelijk bedankt,
Jan Willem
-
Oliver
- Geregistreerd lid
LPT ga je nooit met K-jetronic vinden, dat waren enkel de achtkleppers.
16 kleppers zijn Bosch, en de meeste (alle?) lpt's zijn Lucas.
-
Maarten
- Lid van verdienste
................of Lucas.Oliver schreef:16 kleppers zijn Bosch
Kijk maar eens bij de 16 klepper van Tijn onder de kap
-
slow en low (pressure)
- Geregistreerd lid
K-jetronic is toch ook van Bosch? Maar anyways, zijn er dan 8 klepper motoren met een gewone turbo en K-jetronic geleverd?
met vriendelijke groet,
Jan Willem
met vriendelijke groet,
Jan Willem
-
Marc
- Lid van verdienste
Over wat hebben we het anders? Ik denk trouwens dat elke turbomotor zo werkt, niet enkel de lptManic schreef:Dan hebben we het uiteraard over de maximum druk die de turbo levert, bij de lpt wordt de turbodruk alleen aangesproken wanneer er om gevraagd wordt, dus bij lage toeren accelerenverde900 schreef:af fabriek een lpt 0,4bar en een fpt 0,8 bar
-
Manic
- Lid van verdienste