3"JT plus downpipe + Bilstein kit

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
ZoetZuur
Geregistreerd lid

3"JT plus downpipe + Bilstein kit

Bericht door ZoetZuur » zo 28 mei, 2006 1:47

Vandaag, heeft mijn 9-5 een komplete metamorfose ondergaan, een komplete 3" JT incl downpipe, en Bilstein sprint plus H&R veren, voor en achter, bij Speektuning eronder gezet, nou..ik moet zeggen mijn 500km heen en terug was dubbel en dwars waard !!!
koppel onderin is zeker toegenomen, en ( ik weet niet of het zo is ;-)) de turbo spooltijd is sneller geworden.
Alleen het geluid mag wel wat minder volgens de rest van de familie :-(
hoop dat met de loop van tijd idd wat minder wordt.
Bilstein sportkit, is ook geweldig, stuurt stuk strakker, allleen moet ik echt opletten op hobbels, auto is nu ca. 40mm lager, en mijn schoonzus die in verwachting is durf ik ook niet mee te nemen, bang dat zij onderweg opeens wééen krijgt, terwijl zij pas 6 maanden zwanger is ;-)

p.s:
Koffie bij huize speek is ook super !

gr,
yan

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » zo 28 mei, 2006 11:08

Als ik wat selectief lees dan maakt je auto dus meer herrie en kan je niet met goed fatsoen over een slechte weg...je bent er dus echt op vooruit gegaan met die nieuwe uitlaat en vering :lol: :wink:

Geintje hoor, het zijn prima spullen.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 28 mei, 2006 11:39

als ik zo vrij mag zijn... wat heeft die bilstein kit je gekost? (9-5 rondom)

ZoetZuur
Geregistreerd lid

Bericht door ZoetZuur » zo 28 mei, 2006 21:51

:D @marq101...hee..heee..da's een gooie..maar sander heeft me vooraf al verteld, de uitlaat moet nog "ingereden"worden, en vandaag heb ik weer aardig kilomters gemaakt, zo'n 400km na de installatie, en hij klinkt inderdaad al beschaafder.

@Style&Co, de prijzen staan op zijn website, speektuning.nl

:oops: @mods, sorry .. het is niet mijn bedoeling om reclame te maken, of zo, meer een info doorgeven aan mede forummer.

Plaats reactie