Weet iemand toevallig hoeveel km ik de turbo moet inrijden?
Ik ben trouwens uitermate tevreden over SpeekTuning. Ook de koffie in huize Speek is aan te raden

euh...misschien handig om dat aan Speektuning te vragen??Runny schreef:Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.
Ik ben trouwens uitermate tevreden over SpeekTuning. Ook de koffie in huize Speek is aan te raden
turboflix schreef:euh...misschien handig om dat aan Speektuning te vragen??Runny schreef:Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.
1 belletje en je weet alles!
nog net niet!Runny schreef:Speek is op vakantie![]()
Veel plezier! (Heb je ervaring met turbo en lpg?)speektuning schreef:nog net niet!Runny schreef:Speek is op vakantie![]()
![]()
Je hebt em nu bijna een week eronder......trap het gas nu maar eens dieper in hoor!
In de eerste week heeft de turbo nog een beetje moeite met opspoelen, maar wordt met de de dag beter. Dit was bij mij het geval.Runny schreef:
Ik heb vorige week de kapotte turbo van mijn Saab 9-3 laten vervangen bij Speektuning.
Is al weer een tijdje geleden dat ik koffie bij Sander heb gehad omdat het de laatste keer wel erg warm was, dus hebben we maar een glaasje cola genomenRunny schreef:
Ik ben trouwens uitermate tevreden over SpeekTuning. Ook de koffie in huize Speek is aan te raden![]()
Ehh, ik rijd op LPG(G3 (120.000km)) en heb daar geen enkele klacht over. Ik merk geen verschil in vermogen, dus wat mij betreft een aanrader.DDJ schreef:Veel plezier! (Heb je ervaring met turbo en lpg?)speektuning schreef:nog net niet!Runny schreef:Speek is op vakantie![]()
![]()
Je hebt em nu bijna een week eronder......trap het gas nu maar eens dieper in hoor!
Rij ook LPG dus dan zal het daar niet aan liggen dat hij soms wat nukkig is bij accelereren. Zal dan wel aan de massaverbinding kunnen liggen zoals elders omschreven.Runny schreef:Ehh, ik rijd op LPG(G3 (120.000km)) en heb daar geen enkele klacht over. Ik merk geen verschil in vermogen, dus wat mij betreft een aanrader.DDJ schreef:Veel plezier! (Heb je ervaring met turbo en lpg?)speektuning schreef: nog net niet!![]()
Hr Speek, vast een fijne vakantie en ik zal het gas eens voorzichtig gaan intrappen, kan de KLPD weer op jacht naar hun vakantiegeld