Pagina 1 van 1

verademing

Geplaatst: di 09 aug, 2016 12:37
door Klep869
na 3200 vakantie km's in de vrouws firma 1.6tdi

gisteren mijn Dame terug gaan halen bij Werli

nieuwe turbo 19T

3 inch down pipe

en de software aangepast door Vyv

ongelooflijk vanaf een 2000t/min sist en blaast deze dame als een beest.

kan er gewoon rustig met cruisen maar heb je power nodig kijk ff naar het gaspedaal en daar gaat ze

nu nog wachten op de strutbrace en de verandering is compleet


txs aan iedereen die hieraan meegewerkt heeft

volgend jaar op reis met de Dame

Re: verademing

Geplaatst: di 09 aug, 2016 16:39
door brian76
Lekker, hoeveel vermogen zou er nu ongeveer moeten zijn?
Veel plezier!

Re: verademing

Geplaatst: wo 10 aug, 2016 7:37
door Klep869
zo rond dezelfde waardes als die van U

grtz

Re: verademing

Geplaatst: wo 10 aug, 2016 8:05
door brian76
Dat is genieten! Veel plezier ermee en let op voor flitsers lasers etc. :evil:

Re: verademing

Geplaatst: wo 10 aug, 2016 15:29
door Klep869
idd genieten, maar dat weet jij al langer als mij

bedankt en hopelijk verzamel je ni teveel "tickets"