The time is now b235RR 4.0
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
zal vanavond foto`s plaatsen. Moet ff huishoudelijke klusjes doen want vanaf morgen heb ik zon 10dagen werk marathon voor de boeg.
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
ps. Standaard saab zuiger is rond de 650 gr met pistonpen
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
- Injectie
- Moderator
- Berichten: 10439
- Lid geworden op: wo 20 aug, 2003 20:49
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: The time is now b235RR 4.0
hubba hubba hubba.
Saab rijders zwaaien nou eenmaal. En ook op de fiets kan ik dat niet onderdrukken.
- ReinO
- Donateur (2x)
- Berichten: 15929
- Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
- Regio: NL - Provincie Flevoland
- Contacteer:
Re: The time is now b235RR 4.0
Sinterklaas valt vroeg dit jaar! Veel plezier natuurlijk.
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
@Injectie/ReinO
Dank dank,
Ja... ik heb me ook laten vertellen dat de kerst ook nog vroeg gaat vallen dit jaar.
Dank dank,
Ja... ik heb me ook laten vertellen dat de kerst ook nog vroeg gaat vallen dit jaar.
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
- Killercave86
- Donateur (2x)
- Berichten: 565
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2018 8:38
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: The time is now b235RR 4.0
Wauw mooi spul
Ik ga maar vast sparen
Ik ga maar vast sparen
Saab 9-3 cabrio aero (2000)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
- Killercave86
- Donateur (2x)
- Berichten: 565
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2018 8:38
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: The time is now b235RR 4.0
Wauw waar heb je die vandaan?
Heb je de motor al in elkaar?
Groeten Sjoerd
Heb je de motor al in elkaar?
Groeten Sjoerd
Saab 9-3 cabrio aero (2000)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
- a3426rage
- Geregistreerd lid
- Berichten: 537
- Lid geworden op: zo 08 nov, 2015 16:54
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: The time is now b235RR 4.0
Mooi spul maakt die Tim!
Ben heel benieuwd naar het eind resultaat
Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker
Huidig: Saab 9-3 Cabrio Turbo Stage X DionHPT
Huidig: Saab 9-3 Cabrio Turbo Stage X DionHPT
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
@Killercave86,
Gehaald bij: https://sasautocustoms.co.uk maar abbott levert ze ook volgens mij.
Motor nog niks aan gedaan...druk druk met werk en huizen jacht..Maar langzamerhand heb ik wel alle onderdelen. Dus dan kan het allemaal heel hard gaan.
@a3426rage, Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het uitpakt allemaal.
Groeten
Gehaald bij: https://sasautocustoms.co.uk maar abbott levert ze ook volgens mij.
Motor nog niks aan gedaan...druk druk met werk en huizen jacht..Maar langzamerhand heb ik wel alle onderdelen. Dus dan kan het allemaal heel hard gaan.
@a3426rage, Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het uitpakt allemaal.
Groeten
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
- a3426rage
- Geregistreerd lid
- Berichten: 537
- Lid geworden op: zo 08 nov, 2015 16:54
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: The time is now b235RR 4.0
Veel saabrijders waren erg sceptisch over de winst die je hiermee gaat behalen. Tijdens het tunen gaf Dion eigenlijk al meteen aan meer top end te hebben dan hij normaal heeft bij een gelijke turbo.
En zeg zou zelf, als je duizenden euro's onder de kap hebt zitten wil je toch geen roestig ding zien?
Miljonair , Ondernemer, Playboy en Grappenmaker
Huidig: Saab 9-3 Cabrio Turbo Stage X DionHPT
Huidig: Saab 9-3 Cabrio Turbo Stage X DionHPT
- Sebusta
- Donateur (2x)
- Berichten: 695
- Lid geworden op: vr 02 jan, 2009 23:15
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: The time is now b235RR 4.0
En zeg nou zelf, zo mooi glimt die nou ook weer niet!a3426rage schreef: En zeg zou zelf, als je duizenden euro's onder de kap hebt zitten wil je toch geen roestig ding zien?
Die mooie alu intake daarentegen die blijft wel shinen.
Heden:
Saab 9-5NG 2.8T XWD Aero Exklusiv
Saab 9-3 cabrio (2000)
Saab 900 classic cabrio (1993)
Verleden:
Saab 900 T16 classic cabrio (1989)
Saab 9-5NG 2.8T XWD Aero Exklusiv
Saab 9-3 cabrio (2000)
Saab 900 classic cabrio (1993)
Verleden:
Saab 900 T16 classic cabrio (1989)
- Killercave86
- Donateur (2x)
- Berichten: 565
- Lid geworden op: ma 11 jun, 2018 8:38
- Regio: NL - Provincie Friesland
Re: The time is now b235RR 4.0
De meesten wikkelen het spruitstuk ook in met van dat warmtewerend lint, schijnt nog al wat hitte onder de kap te schelen
En ook de intake buis kun je isoleren blijft de lucht die net afgekoeld is door de intercooler lekker cool
Dat allemaal bij elkaar kan zo weer een aantal pk opleveren
En ook de intake buis kun je isoleren blijft de lucht die net afgekoeld is door de intercooler lekker cool
Dat allemaal bij elkaar kan zo weer een aantal pk opleveren
Saab 9-3 cabrio aero (2000)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
Saab 9-3 coupe aero (2001)
Saab 9-5 estate aero (2004)
-
- Donateur (2x)
- Berichten: 253
- Lid geworden op: za 11 jun, 2005 18:00
- Regio: Deze houd ik graag voor me zelf
Re: The time is now b235RR 4.0
@ a3426rage: Klopt als een bus ik nm een vermogens uitdraai gezien van een stage3 viggen met en zonder tubulair manifold en dat scheelde toch ff 15pk op de bank.
@ Killercave86: Zal inderdaad Heat soak tegen gaan.
De mijne is top mount en equal length en speciaal voor de g550 aangeschaft. kan hem dus helaas niet testen op de MHI-turbo. Deze zal dus later op de viggen komen omdat ik uitlaat/inlaat olie/water traject zal moeten aanpassen. Mooi winter klusje
@ Killercave86: Zal inderdaad Heat soak tegen gaan.
De mijne is top mount en equal length en speciaal voor de g550 aangeschaft. kan hem dus helaas niet testen op de MHI-turbo. Deze zal dus later op de viggen komen omdat ik uitlaat/inlaat olie/water traject zal moeten aanpassen. Mooi winter klusje
mijn "schaap" is meestal sneller dan de wolven
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>
900 t8 bj86
Viggen 93 >>>