Turbo gekocht waar nog het een en ander aan moet gebeuren

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Tafi
Geregistreerd lid

Turbo gekocht waar nog het een en ander aan moet gebeuren

Bericht door Tafi » do 28 sep, 2006 14:55

Ik heb gister een T16 uit '90 gekocht van een particulier, waar bij nader inzien nog het nodige aan moet gebeuren (niets schokkends eigenlijk, heeft ook gewoon APK tot juni 2007). Er zat nauwelijks historie bij de auto,
en ik wil daarom graag dat iemand de auto helemaal nakijkt en me aangeeft wat ik er op korte en langere termijn aan moet doen om hem in topconditie te krijgen.
Ik heb helaas te weinig verstand van deze auto om dat zelf te kunnen. Is er iemand die mijn auto na zou kunnen kijken tegen een af te spreken vergoeding? Ik woon in de regio Arnhem. Ook suggesties voor een professioneel adres zijn welkom. Alvast bedankt.

bobkoppert
Geregistreerd lid

Bericht door bobkoppert » do 28 sep, 2006 15:48

Peter Haaima in Barneveld kan ik je uit eigen ervaring warm aanbevelen. Voormalig ASM Amsterdam medewerker (werkplaatschef), heeft daarna bij de importeur AIM gewerkt o.a. als trouble-shooter. Als ergens in den lande een garage een technisch probleem had waar men niet uitkwam werd hij opgetrommeld. Hiernaast jarenlang technisch commissaris in de SAAB-club geweest. Is dit jaar voor zichzelf begonnen. Is naast vakman ook nog een liefhebber van de klassieke 900.

Heeft de motor van mijn 9000 naar volle tevredenheid geheel gereviseerd.

Doc
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Doc » do 28 sep, 2006 15:59

Ik sluit me bij Bobkoppert aan. Haaima kan erg goed diagnoses stellen, heeft er echt veel verstand van en Doorwerth-Barneveld is niet zo ver.
(hij heeft het wel erg druk).

Plaats reactie