Ervaring met H&R veren op een 9-3 (of NG900)?
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Ervaring met H&R veren op een 9-3 (of NG900)?
Op het forum valt veel te lezen over de ervaringen met Eibach verlagingsveren (positief, vooral omdat ze progressief veren, dus het comfort blijft behoorlijk overeind) en met de Koniset (nogal hard) maar weinig over ervaringen met H&R veren? Heeft iemand daar ervaring mee?
Op papier zouden ze waarschijnlijk iets harder veren dan Eibachs (iets meer verlaging) maar ervaringen zijn welkom.
(Uiteraard i.c.m. gele koni's.)
Op papier zouden ze waarschijnlijk iets harder veren dan Eibachs (iets meer verlaging) maar ervaringen zijn welkom.
(Uiteraard i.c.m. gele koni's.)
-
Injectie
- Moderator
Je kan deze beste man een mailtje sturen. Die had die combi op zijn 9-3 zitten. profile.php?mode=viewprofile&u=310
Daar het een amerikaan is zou ik je aanraden je mail wel in het engels op te stellen.
IK heb H&R veren onde rmijn 9000 en ben hier uitewmate te spreken over.
Daar het een amerikaan is zou ik je aanraden je mail wel in het engels op te stellen.
IK heb H&R veren onde rmijn 9000 en ben hier uitewmate te spreken over.
-
Marc
- Lid van verdienste
-
michiel
- Donateur (2x)

-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
Ik heb de H&R icm met de standaard schokbrekers gehad op mijn 9-3 MY1999. Ik heb er geen negatieve ervaringen mee gehad behalve dat ik vaak een schrapertje gehad heb. Als je het optische resultaat wilt zien, kan je even naar mijn album surfen:
modules.php?set_albumName=Saab-9-3-TiD- ... _album.php
Ik heb geen ervaring met de andere verlangingsveren.
-
bram
- Geregistreerd lid
Juice,
hij is niet heel erg verlaagd of wel? Ik kon voor de 9000 kiezen tussen 3,5 cm of 6 cm verlagen, nu vind ik 6 cm wel heel erg veel voor een Aero.
Dus heb voor de andere variant gekozen. A.s. zaterdag gaat dit eronder.
Ik zal foto's maken en ze hier plaatsen.
Wordt de auto ook een stuk stugger door verlagingsveren of valt dit wel mee?
hij is niet heel erg verlaagd of wel? Ik kon voor de 9000 kiezen tussen 3,5 cm of 6 cm verlagen, nu vind ik 6 cm wel heel erg veel voor een Aero.
Dus heb voor de andere variant gekozen. A.s. zaterdag gaat dit eronder.
Ik zal foto's maken en ze hier plaatsen.
Wordt de auto ook een stuk stugger door verlagingsveren of valt dit wel mee?
-
johanbentinck
- Geregistreerd lid
Had deze nog niet gezien voordat ik het vorige bericht postteJuice schreef:Ik heb de H&R icm met de standaard schokbrekers gehad op mijn 9-3 MY1999. Ik heb er geen negatieve ervaringen mee gehad behalve dat ik vaak een schrapertje gehad heb. Als je het optische resultaat wilt zien, kan je even naar mijn album surfen:
Op de foto's ziet het er fraai uit, jammer dat het zo moest eindigen
Schrapertjes, waarmee? De "spatlappen" voor, die heb ik namelijk tijdens de vakantie ook al een paar keer gehoord, of meer vitale delen?
-
Juice
- Geregistreerd lid
De bodemplaat en onderlip bumper enkel, je kent die wel, vluchtheuveltjes.
De verlaging was 3,5 cm. Meer zou ik niet doen, anders moet de vluchtheuvels onder een hoek gaan aansnijden en dat is ook maar niets.
en snik, ja, jammer dat het zo moest eindigen. Het had ook wel een goede kant omdat ik snel daarop mij met een 9-3 anniversary toch wel wat verbeterd heb. (en toen kwamen er een massa kindjes en moest de anni eruit en kwam de estate en toen vond de vrouw dat een ouweventenbak met zijn zwart en beige leder en kwam dus de andere estate maar die was dan weer eenzaam dus heb ik voor een klein broertje (cabrio) gezorgd en...... nu stop ik even of het zou die 9-5 van Henry zijn)

De verlaging was 3,5 cm. Meer zou ik niet doen, anders moet de vluchtheuvels onder een hoek gaan aansnijden en dat is ook maar niets.
en snik, ja, jammer dat het zo moest eindigen. Het had ook wel een goede kant omdat ik snel daarop mij met een 9-3 anniversary toch wel wat verbeterd heb. (en toen kwamen er een massa kindjes en moest de anni eruit en kwam de estate en toen vond de vrouw dat een ouweventenbak met zijn zwart en beige leder en kwam dus de andere estate maar die was dan weer eenzaam dus heb ik voor een klein broertje (cabrio) gezorgd en...... nu stop ik even of het zou die 9-5 van Henry zijn)