Verder nog geen technische details bekend bij mij. Ik zal vanmiddag nog eens informeren...
400 pk!

Mijn volgende stap is ook weer gezet....bram schreef:pfff,
Daar zou ik niet graag mijn hand op willen leggen. Maar erg indrukwekkend.
400PK, zal wel wat centjes kosten en heel wat aanpassingen op het origineel.
s95SE. Ik zie dat jij nu met 300PK rijdt. Wat heb je hiervoor allemaal gedaan?
Woei, vet hoor! Dan vervang je elke 3000 km je voorbanden?speektuning schreef:Mijn volgende stap is ook weer gezet....
- dikke alu intercooler is binnen ( al een poosje)
- gister een nieuwe turbo besteld, eentje van de GT series van Garrett.
moet straks ook boven de 400 pk gaan leveren
He Bram,bram schreef:s95AE. Ik zie dat jij nu met 300PK rijdt. Wat heb je hiervoor allemaal gedaan?
Zeg, had je al niet eens een nieuwe turbo besteld? Ik herinner me een foto van een supergrote turbo met een mobieltje op de voorgrond.speektuning schreef:Mijn volgende stap is ook weer gezet....
AP is errug fijn spul. De oprichter van Brembo heeft heel lang geprobeerd AP in te lijven vanwege de racy/ambachtelijke uitstraling van AP. Het is zijn zoon na 20 jaar eindelijk gelukt terwijl ze AP niet nodig hebben en er ook niet voor onderdoen. Het was een ere zaak voor de zoon geworden.s95ae schreef:
Vandaag krijg ik mijn nieuwe voorremmen erop van AP Racing met 4 zuigers. 330 mm (gegroevde) remschijven met zwarte remklauwen. De rode vind ik persoonlijk een beetje te opzichtig... Liever een wolf in Schaapskleren!
Ben ik vorig jaar ook geweest met nog wat mensen van het forum. Goeie zaak daar.bram schreef:we moeten maar een vermogenstestbank meeting organiseren. Want volgens mij zijn er verschillende leden hier die hun vermogen nu wel eens willen weten.
Mijn voorkeur gaat uit naar Kronenburg, hier zijn we een aantal jaren geleden ook al eens geweest.
s95ae schreef:Zeg, had je al niet eens een nieuwe turbo besteld? Ik herinner me een foto van een supergrote turbo met een mobieltje op de voorgrond.speektuning schreef:Mijn volgende stap is ook weer gezet....
Wat is hiermee gebeurd dan?
Uradius schreef:Ik wens jullie veel succes dan.bram schreef:we moeten maar een vermogenstestbank meeting organiseren. Want volgens mij zijn er verschillende leden hier die hun vermogen nu wel eens willen weten.
Mijn voorkeur gaat uit naar Kronenburg, hier zijn we een aantal jaren geleden ook al eens geweest.

marq101 schreef:Uradius schreef:Ik wens jullie veel succes dan.bram schreef:we moeten maar een vermogenstestbank meeting organiseren. Want volgens mij zijn er verschillende leden hier die hun vermogen nu wel eens willen weten.
Mijn voorkeur gaat uit naar Kronenburg, hier zijn we een aantal jaren geleden ook al eens geweest.![]()
![]()