Weet iemand zo waar een drukschakelaar inzit die bij 0,7 bar een maak contact kan schakelen
Of instelbaar mag ook
De standaard beveiliging bij te veel druk, is dat een maak of verbreek contact?
Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
- turbopilot
- Donateur (7x)
- Berichten: 16527
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
- Krizzie
- Donateur (3x)
- Berichten: 12486
- Lid geworden op: wo 15 okt, 2008 23:44
- Regio: NL - Provincie Limburg
- Contacteer:
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
De fuelcut is een verbreek en is instelbaar.. Als je het hebt over die van een 900 classic turbo tenminste..
-MY91 Witte T5.5'ed 900 Aero - 216wpk / 338wnm: Meer info en foto's hier
- evo
- Donateur (2x)
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: zo 25 mar, 2007 23:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
Geen idee hoe of waarvoor je het wilt gebruiken. Zou het antwoord wellicht in een nuttigere richting kunnen sturen.
Maar... ik denk dan bijvoorbeeld aan water/methanol injectie systemen... bij de simpele gaat de pomp vanaf een bepaalde druk lopen (jouw vraag), bij de duurdere / modernere gaat het met een controllertje...
Maar... ik denk dan bijvoorbeeld aan water/methanol injectie systemen... bij de simpele gaat de pomp vanaf een bepaalde druk lopen (jouw vraag), bij de duurdere / modernere gaat het met een controllertje...
- turbopilot
- Donateur (7x)
- Berichten: 16527
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
Yep de fuel cut is verbreek contact , heb ik vanavond doorgemeten
En evo het klopt , bij 0,7 bar water injectie in werking,
En evo het klopt , bij 0,7 bar water injectie in werking,
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
- evo
- Donateur (2x)
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: zo 25 mar, 2007 23:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
Ah, zou je dan niet beter kunnen investeren in een betere IC? Minder "gepruts", en betrouwbaarder. Welke max inlaat T heb je voor ogen? Op welke turbo?
- turbopilot
- Donateur (7x)
- Berichten: 16527
- Lid geworden op: za 07 aug, 2010 23:26
- Regio: NL - Provincie Overijssel
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
Nee, het is voor een B turbo, dus dat moet origineel blijven
en dus gewoon om het gepruts zeg maar
Alleen de originele van saab is een beetje een link systeem , als je pech had zoog die het hele vat leeg
Dat ding werkt met een ruitensproeier systeem op de zuigzijde van de turbo.
Ik wil eigenlijk iets met hogere druk en dan iets als de 5e injector proberen, wel even eerst testen buiten de auto
en dus gewoon om het gepruts zeg maar
Alleen de originele van saab is een beetje een link systeem , als je pech had zoog die het hele vat leeg
Dat ding werkt met een ruitensproeier systeem op de zuigzijde van de turbo.
Ik wil eigenlijk iets met hogere druk en dan iets als de 5e injector proberen, wel even eerst testen buiten de auto
(ᴑ\\==U==//ᴑ) = --=⓪=0=⓪=-- > SFPT2F4U pppttjjjee
- evo
- Donateur (2x)
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: zo 25 mar, 2007 23:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Drukschakelaar 0,7 bar gezocht
Aan de drukzijde. Zo werken eigenlijk alle huidige systemen. Kijk of je een goede vernevelaar/injector kunt gebruiken. En zorg dat het systeem ook goed afsluit. Dus zowel geen terugblaas mogelijkheid als ook niet nadruppelen, als je weer onder de activatie druk komt.
Leuk!!!
Leuk!!!