Hallo, ik ben op zoek naar iemand die me zou kunnen helpen met het laten flashin van mijn ECU. Ik heb onlangs Trionic 5.5 geïnstalleerd op mijn 1992 900 turbo classic.
Ik heb mijn ECU al aangepast aan de T7 Apc-klep en er BDM-pinnen aan toegevoegd.
Ik zoek de juiste bin voor een classic met de T7 apc-klep.
kent iemand iemand die dit kan doen of mij het bestand stuurt?
Ik heb ook een combi-adapter zodat ik de bin zelf kan toevoegen.
Trionic 5.5 c900 bin
- Gleno
- Geregistreerd lid
- Berichten: 64
- Lid geworden op: za 02 nov, 2019 21:02
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Trionic 5.5 c900 bin
1992 Saab 900 turbo T5
- evo
- Donateur (2x)
- Berichten: 5550
- Lid geworden op: zo 25 mar, 2007 23:00
- Regio: NL - Provincie Noord-Brabant
- Contacteer:
Re: Trionic 5.5 c900 bin
Oh, wil ik je best wel mee helpen. Al wel "wat" vaker gedaan.... Wat heb je er zoal op en aan geschroefd? Alleen T5.5? Brandstofdruk aangepast? Etc....
Maar, je zou ook op Trionic-tuning kunnen kijken. Sowieso veel leerzamer dan het kan en klaar voorgeschoteld te krijgen
Maar, je zou ook op Trionic-tuning kunnen kijken. Sowieso veel leerzamer dan het kan en klaar voorgeschoteld te krijgen
- Gleno
- Geregistreerd lid
- Berichten: 64
- Lid geworden op: za 02 nov, 2019 21:02
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Trionic 5.5 c900 bin
Ik heb een fuel rail van een 9000 inclusive 3.0 bar fpr met redtop injectoren en ook en 2.1 inlaatspruitstuk.
1992 Saab 900 turbo T5
-
- Donateur (7x)
- Berichten: 31470
- Lid geworden op: vr 29 dec, 2006 1:16
- Regio: NL - Provincie Noord-Holland
Re: Trionic 5.5 c900 bin
Ook een 2.1 kop?
- Saapie
- Donateur (2x)
- Berichten: 7472
- Lid geworden op: do 06 jan, 2005 20:52
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: Trionic 5.5 c900 bin
Bij mijn ombouw heb ik benzine rail origineel gehouden omdat ik airco in de auto wil. 3 bar fpr is sowieso raadzaam bij trionic.
De tune die ik er nu in heb is nog heel ingetogen. Max 0,9 bar dat pas laat er in komt.
De versnellingsbak en drukgroep is echt een factor om rekening mee te houden.
De tune die ik er nu in heb is nog heel ingetogen. Max 0,9 bar dat pas laat er in komt.
De versnellingsbak en drukgroep is echt een factor om rekening mee te houden.
- 900 Turbo S 16, Aero 1992, MCS Trionic 5.5, do88 FMIC, Talladega rood.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- 900 S, Aero 1993, Eucalyptus groen, Zwitserse import, documentatie vanaf 0 km.
- Voor het dagelijks vervoer: Volvo V60II T5 polestar inscription.
- Gleno
- Geregistreerd lid
- Berichten: 64
- Lid geworden op: za 02 nov, 2019 21:02
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Re: Trionic 5.5 c900 bin
Dat klinkt heel goed ik wil alleen heel veel km rijden .
1992 Saab 900 turbo T5