3" jt onder een 9000 2.3 lpt
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
3" jt onder een 9000 2.3 lpt
hallo
iemand ervaring met deze uitlaat vanaf de kat,mijn uitlaat is bijna aan vervanging toe,dus wil ik eens een 3" jt proberen en waar kan ik deze kopen in ned.
grv wilco
iemand ervaring met deze uitlaat vanaf de kat,mijn uitlaat is bijna aan vervanging toe,dus wil ik eens een 3" jt proberen en waar kan ik deze kopen in ned.
grv wilco
-
bram
- Geregistreerd lid
Beste Wilco,
Ik rij zelf een 9000 Aero met een volledig 3" JT uitlaatsysteem. ALs ik jou was zou ik de hele uitlaat vervangen, dus ook de downpipe. Door de grotere downpipe heb je ook iets meer koppel.
Het geluid van een JT is echt fantastisch, mooi diep geluid en brult pas bij hoge toeren. Ik was eerst niet zo gecharmeerd over het uiterlijk omdat het best wel een groot eindstuk betreft. Maar omdat de 9000 ook een best dikke kont heeft, staat dit eigenlijk heel erg goed.
Een goed adres is Speektuning. Daar heb ik ook mijn auto laten tunen.
kijk op www.speektuning.nl voor alle "leuke" tunings producten.
Gtr,
Bram
Ik rij zelf een 9000 Aero met een volledig 3" JT uitlaatsysteem. ALs ik jou was zou ik de hele uitlaat vervangen, dus ook de downpipe. Door de grotere downpipe heb je ook iets meer koppel.
Het geluid van een JT is echt fantastisch, mooi diep geluid en brult pas bij hoge toeren. Ik was eerst niet zo gecharmeerd over het uiterlijk omdat het best wel een groot eindstuk betreft. Maar omdat de 9000 ook een best dikke kont heeft, staat dit eigenlijk heel erg goed.
Een goed adres is Speektuning. Daar heb ik ook mijn auto laten tunen.
kijk op www.speektuning.nl voor alle "leuke" tunings producten.
Gtr,
Bram
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Injectie
- Moderator
-
9000rijder
- Geregistreerd lid
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
marq101
- Geregistreerd lid
-
SimonA50
Heb afgelopen Zaterdag een roestvrij stalen uitlaat gemonteerd, vanaf de katalysator, het is een 2,5" met een 4" eindstuk. Het is eentje van Ferrita en produceerd een mooi donker warm geluid. In de auto is het mooi stil gebleven. Downpipe en sportkat volgt nog.
http://www.ferrita.se/default.asp?c=sho ... cat=66&id=
Nog ff een fototje, alleen je ziet niet zoveel van de uitlaat

http://www.ferrita.se/default.asp?c=sho ... cat=66&id=
Nog ff een fototje, alleen je ziet niet zoveel van de uitlaat
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
bram
- Geregistreerd lid
-
SimonA50