heeft er iemand ervaring met het bestellen van www.elkparts.co.uk?
ivm betaling verzending enz.?
en hoeveel zou het kosten om een 3" jt full system te verzenden naar nederland(assen)
alvast bedankt.
greetz edwin
3" jt
-
Maarten
- Lid van verdienste
Re: 3" jt
Mijn ervaringen met Elkparts zijn erg positief. Het bedrijf wordt gerund door een paar echte Saabfanaten met verstand van zaken. Als je een mailtje stuurt met vragen over een produkt wordt dit altijd snel beantwoord. Ook de levering is over het algemeen erg snel.
Het makkelijkste is om te betalen met een creditcard. Ze hebben een gecodeerde pagina voor veilige betalingen.
Ik kan me niet meer herinneren hoeveel de verzendkosten waren toen ik mijn JT bij Elkparts bestelde. Ik weet wel dat het een groot en zwaar (een JT vanaf de turbo voor een NG900 weegt 26 kg
) pakket was, dat aan de deur afgeleverd werd.
Elkparts is niet duur, maar in verband met de verzendkosten loont het ook de moeite om eens bij A&P Cars in Houthalen te informeren.
Het makkelijkste is om te betalen met een creditcard. Ze hebben een gecodeerde pagina voor veilige betalingen.
Ik kan me niet meer herinneren hoeveel de verzendkosten waren toen ik mijn JT bij Elkparts bestelde. Ik weet wel dat het een groot en zwaar (een JT vanaf de turbo voor een NG900 weegt 26 kg
Elkparts is niet duur, maar in verband met de verzendkosten loont het ook de moeite om eens bij A&P Cars in Houthalen te informeren.
-
RedArrow43
- Geregistreerd lid
Re: 3" jt
nog ff 1 klein vraagje m.b.t. APK en de kat, of ik alles goed heb gelezen in eerdere topics hierover.
kan ik zonder problemen een 3" jt met 1 demper(ik hou wel van een beetje geluid
)voor de apk erop laten zitten?zonder problemen?
en weet iemand ook of hier een bedrijf in de buurt van Assen zit met een dynojet. Ik wil mijn auto wel eens laten afstellen en meten op zo'n rollenbank.
alvast bedankt greetz edwin
kan ik zonder problemen een 3" jt met 1 demper(ik hou wel van een beetje geluid
en weet iemand ook of hier een bedrijf in de buurt van Assen zit met een dynojet. Ik wil mijn auto wel eens laten afstellen en meten op zo'n rollenbank.
alvast bedankt greetz edwin