pin 19 apc?
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
pin 19 apc?
ik heb hier al veel gelezen over een pingel ledje, leek mij ook wel wat maar hoe vind ik pin 19 van mijn apc, ik ben al opzoek geweest heb de stekker uit de apc getrokken maar zie hier geen nummers op staan.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Moet je gewoon tellen als ik mij niet vergis.
Bij mij hebben we er gewoon een draadje bijgedrukt. Werkt perfect.
Kijk anders ook ff op www.900aero.com.
Succes!
Bij mij hebben we er gewoon een draadje bijgedrukt. Werkt perfect.
Kijk anders ook ff op www.900aero.com.
Succes!
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

Je moet de stekker van de APC kast even uit elkaar halen. Dat gaat heel makkelijk, is maar 1 schroefje. Dan kan je de binnenkant van de stekker er uitdrukken en dan zie je nummertjes staan. Even een kabeltje trekken vanuit de stekker en je pingel-led werkt dan met alle APC kasten, origineel / modded.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
dasdaas
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
handmatig "kloppen" bv dmv met een hamer voorzichtig (hoeft echt niet hard) met een lang stuk ijzer op de klopsensor te tikken. Zit onder je inlaatspruitstuk verstopt in je blok geschroeft, voor wie het nog niet wist900 T 16 schreef:hij doet het tenminste hij brand niet, is hij nog te testen?
Je kunt ook gewoon de pin 19draad massa laten maken, dan maak je de schakeling ook compleet en zie je vanzelf of het lampje aan gaat.
-
Vyv
- Moderator + Donateur

-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bij mij ook hoor!Vyv schreef:Beter niet op de klopsensor tikken, is nog al een fragiel dingske. Je kan een metalen staaf op het onderblok zetten en met een hamer er op tikken, that'll do the trick![]()
N.B. Mijn led licht altijd op bij contact aan / af. Echter dit is niet bij iedereen zo. Bij (R)Ed treedt dit fenomeen niet op.
Die van (R)ed is gewoon niet goed
Ziet er dan zo uit: