rarara

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
Peace Frog
Geregistreerd lid

rarara

Bericht door Peace Frog » wo 14 feb, 2007 22:19

Even een mening aan jullie vragen,ik rij een saab 900 NG 2.0 turbo. Die moet natuurlijk getuned worden. Kheb me hier en daar wat laten informeren. Bij A&p Cars in houthalen wordt hij getuned voor 660€,hierbij heb ik 225 PK van maptune. Bij speektuning wordt hij getuned voor 525€,hierbij heb ik 225 pk van speedparts dacht ik, en KN luchtfilter.
Reeds aangepast aan de wagen,eibach vering,powerflex onderstel,forge open dumpvalve,aangepastte remmen. Later nog 3'' uitlaat.

Wat denken jullie?

trollspeed
Geregistreerd lid

Bericht door trollspeed » wo 14 feb, 2007 22:52

Beide tuners zijn goed, niets op aan te merken. Zelf rij ik met een 9-5 Estate maptun stage 3 perfect gewoon, maar Speedparts is ook geweldig dus als je dichtbij huis wilt blijven dan zou ik gaan voor Speek met zijn Speedparts ook zeer goede service en vertrouwd............. :wink:

EJ

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » do 15 feb, 2007 0:18

trollspeed schreef:Beide tuners zijn goed, niets op aan te merken. Zelf rij ik met een 9-5 Estate maptun stage 3 perfect gewoon, maar Speedparts is ook geweldig dus als je dichtbij huis wilt blijven dan zou ik gaan voor Speek met zijn Speedparts ook zeer goede service en vertrouwd............. :wink:

EJ
Hij woont in Belgie dus dan zal het wel A&P cars worden :wink:
Erg aardige vent trouwens, Toni...

Plaats reactie