Mijn lijstje nog te doen:
- Nieuwe bougies NGK BP7EVX
- Nieuwe bougiekabels van Beru
- Dumpvalve monteren
- SpeedParts / Speektuning Fuel Chip erin
- APC-Mod, Red Box specs
- Olie verversen (nog niet zeker, afhankelijk van wat dan de kmstand is)
- 2 Nieuwe Michelin Pilot Premacy 195/60R15 V banden om de velgen leggen (nu nog 5,5mm profiel, maar droogtescheurtjes, dat moeten we niet)
- Oliedrukmeter vervangen door nieuwe (garantie)
- Stuur rechtzetten (staat nog 5 graden uit het lood, niet goed gemonteerd door ondergetekende)
- Benzinefilter vervangen
- Bypassventiel vervangen van verwarming (heeft dat er iets mee te maken, uhm nee...)
- Nieuwe vacuümslangen voor onder de motorkap
- Turbodrukmeter vervangen door andere
- Nieuwe ruitenwissers
- Origineel 3e remlicht monteren
- Auto wassen
Tot de 28e april, ik verwacht er iedereen in topconditie!
Groet,
Eelco
Ik zal ongetwijfeld nog wat vergeten zijn...
