knocksensor
-
dader
- Geregistreerd lid
knocksensor
Heeft iemand een foto waar de knocksensor van een T8 op staat, ik kan het ding niet vinden, het zit toch als je voor de auto staat aan de rechterkant ergens onder het inlaatspruitstuk??
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: knocksensor
midden onder het inlaatspruitstuk bovenop het 'platte' gedeelte van het blok. Zit met een boutje bevestigd en stekker wijst richting linker koplampdader schreef:Heeft iemand een foto waar de knocksensor van een T8 op staat, ik kan het ding niet vinden, het zit toch als je voor de auto staat aan de rechterkant ergens onder het inlaatspruitstuk??
-
dasdaas
- Geregistreerd lid
Re: knocksensor
"klopt"SpeekTuning schreef: midden onder het inlaatspruitstuk bovenop het 'platte' gedeelte van het blok. Zit met een boutje bevestigd en stekker wijst richting linker koplamp
-
dader
- Geregistreerd lid
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
dader
- Geregistreerd lid
Dat ga ik Zaterdag uitvinden..RobbertS schreef:Lijkt mij wel. Springt de turbo dan niet op basisdruk omdat de APC geen sensor meer detecteert?dader schreef:Ga Zaterdag even beter zoeken.
Stel; mijn 3-weg klep tikt omdat de knocksensor een verkeerd signaal geeft. Dan houdt mijn klep op met tikken als ik de stekker van de knocksensor haal??
-
Robbert
- Donateur (6x)

Gelukt??dader schreef:Dat ga ik Zaterdag uitvinden..RobbertS schreef:Lijkt mij wel. Springt de turbo dan niet op basisdruk omdat de APC geen sensor meer detecteert?dader schreef:Ga Zaterdag even beter zoeken.
Stel; mijn 3-weg klep tikt omdat de knocksensor een verkeerd signaal geeft. Dan houdt mijn klep op met tikken als ik de stekker van de knocksensor haal??