- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord
Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.staggie schreef:Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
Ik vrees voor je dat het gemis van de turbo niet over zal gaan. Ik ben zelf helemaal geen scheurder, maar ik vind het wel prettig als ik gas geef dat er dan ook wat gebeurt. Ik koop geen auto meer met te weinig vermogen, krijg ik toch spijt van. Mijn vriendin heeft een lease-VW FOX 1.2 liter 3 cylinder, rijdt leuk, maar mist vermogen en bij 120 in 5: 4000 tpm.DDJ schreef:Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.staggie schreef:Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag: