Tunen 900i 2.0 coupe SE

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
DDJ
Geregistreerd lid

Tunen 900i 2.0 coupe SE

Bericht door DDJ » ma 05 mar, 2007 16:24

Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.

Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord :lol:

staggie
Geregistreerd lid

Re: Tunen 900i 2.0 coupe SE

Bericht door staggie » ma 05 mar, 2007 17:36

DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.

Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord :lol:
Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.

DDJ
Geregistreerd lid

Bericht door DDJ » ma 05 mar, 2007 17:52

staggie schreef:
DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:

Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » ma 05 mar, 2007 18:04

DDJ schreef:
staggie schreef:

Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.
Ik vrees voor je dat het gemis van de turbo niet over zal gaan. Ik ben zelf helemaal geen scheurder, maar ik vind het wel prettig als ik gas geef dat er dan ook wat gebeurt. Ik koop geen auto meer met te weinig vermogen, krijg ik toch spijt van. Mijn vriendin heeft een lease-VW FOX 1.2 liter 3 cylinder, rijdt leuk, maar mist vermogen en bij 120 in 5: 4000 tpm.

Ruud
Geregistreerd lid

Bericht door Ruud » ma 05 mar, 2007 23:31

Niet aan beginnen, wilde dit ook altijd met mijn 2.3. Er is nix voor te vinden, en dat is ook niet gek. Zeker bij Saab is alles Turbo-georienteerd.
Misschien een chip waarmee je theoretisch 10pk wint en 4 pk met een open lucht filter :wink:

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » ma 05 mar, 2007 23:52

Er valt gewoon geen zak aan te doen. Wil je meer pep, ruil hem in op een Turbo.

Plaats reactie