Pagina 1 van 1
Tunen 900i 2.0 coupe SE
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 16:24
door DDJ
Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord

Re: Tunen 900i 2.0 coupe SE
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 17:36
door staggie
DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord

Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.
Re: Tunen 900i 2.0 coupe SE
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 17:52
door DDJ
staggie schreef:DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord

Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.
Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.
Re: Tunen 900i 2.0 coupe SE
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 18:04
door staggie
DDJ schreef:staggie schreef:DDJ schreef:Hey, ik heb heel kort gezocht en niet snel gevonden wat ik wilde weten. Vraag:
- Is de 900NG 2.0i coupe SE te tunen en zo ja, wat kost dat en wat levert het op.
Ik ben bang dat het antwoord 4pk is maar ik hoop op een non-turbo antwoord

Waarom GEEN TURBO? Dit lijkt mij het goedkoopste, gelijk een Turbo kopen.
Haha, ja. Ik heb nu een paar weken deze en ik mis de turbo gewoon. Wel beter voor mijn portomonee en hart, zonder turbo rijden maar de fun is ook wel een beetje uit het rijden. Ik wen er wel aan. Hoop ik.
Ik vrees voor je dat het gemis van de turbo niet over zal gaan. Ik ben zelf helemaal geen scheurder, maar ik vind het wel prettig als ik gas geef dat er dan ook wat gebeurt. Ik koop geen auto meer met te weinig vermogen, krijg ik toch spijt van. Mijn vriendin heeft een lease-VW FOX 1.2 liter 3 cylinder, rijdt leuk, maar mist vermogen en bij 120 in 5: 4000 tpm.
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 23:31
door Ruud
Niet aan beginnen, wilde dit ook altijd met mijn 2.3. Er is nix voor te vinden, en dat is ook niet gek. Zeker bij Saab is alles Turbo-georienteerd.
Misschien een chip waarmee je theoretisch 10pk wint en 4 pk met een open lucht filter

Geplaatst: ma 05 mar, 2007 23:52
door jwaterink
Er valt gewoon geen zak aan te doen. Wil je meer pep, ruil hem in op een Turbo.