Tuningdagen 2007
-
Spec 4
- Geregistreerd lid
http://www.maptun.com/cars.php?id=181 Fredrik Bengtsson komt met deze auto waarschijnlijk naar Bergen op Zoom met de mogelijkheid om misschien mee te rijden.
Er staat voor die dagen nog veel meer op stapel maar wordt begin deze week via de site bekend gemaakt.
Er staat voor die dagen nog veel meer op stapel maar wordt begin deze week via de site bekend gemaakt.
-
viggen
- Geregistreerd lid
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
Dit gaan weer een paar leuke dagen worden. Vorig jaar al veel forumleden ontmoet, op zaterdag. Ik wil nu vrijdag eens gaan kijken, en ook naar het verhaal van Fredrik gaan luisteren. Misschien win ik dan ook de gratis Stage 1 upgrade
, dan zit ik op stage 5+1. Ik wil ook wel eens zien hoe dat "uitdeuken zonder spuiten" werkt.
Als er forumleden zijn die er ook heen willen kunnen meerijden op vrijdag, en ze kunnen dit kenbaar maken middels een PB. Dit zullen er niet veel zijn, want iedereen gaat natuurlijk met zijn eigen auto om die daar gelijk te laten tunen, zodat ik wat competitie krijg
We kunnen er natuurlijk ook een (mini) meeting van maken, de koffie staat er altijd klaar, en zoals ik gelezen heb staat er ook een viskraam waar je wat kunt kopen voor een teruggetunede prijs ( wij willen niet terugtunen, maar sterk vooruit tunen), en mocht het regenen, dan kunnen we mooi binnen gaan zitten.
Dus mochten er meerijders zijn, dan hoor ik het wel. Zij kunnen dan nadat ze alles gezien hebben een jaar sparen, om het volgend jaar de auto te laten tunen.
Maarten
Als er forumleden zijn die er ook heen willen kunnen meerijden op vrijdag, en ze kunnen dit kenbaar maken middels een PB. Dit zullen er niet veel zijn, want iedereen gaat natuurlijk met zijn eigen auto om die daar gelijk te laten tunen, zodat ik wat competitie krijg
Dus mochten er meerijders zijn, dan hoor ik het wel. Zij kunnen dan nadat ze alles gezien hebben een jaar sparen, om het volgend jaar de auto te laten tunen.
Maarten
-
Dave
- Geregistreerd lid
-
viggen
- Geregistreerd lid
De invoerder voor belg en nu ook luxemburg van maptun in nog in onderhandeling met maptun maar heb horen zeggen dat ze 33 percent korting geven op alle software van stage 1 tot xxxxx (op alleen software, ecu)en er gaat ook 15 percent van speedparts stukken af ,maar we zullen moeten wachten tot ze het zelf bekend maken 
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

Dit was vorig jaar idd erg tof!
Zelfs als je geen maptun hebt/wil (zoals ik want kan niet op de classic) was het meer dan de moeite waard.
Er waren ook andere leuke demonstraties/gratis adviezen/aanbiedingen etc.
Bovendien is de kans groot dat in Juni het weer goed meewerkt dus wellicht een idee om meteen een leuke meeting te organiseren ?, ik zal eens een post zetten in meeting-subforum..
grtz,
fx
Zelfs als je geen maptun hebt/wil (zoals ik want kan niet op de classic) was het meer dan de moeite waard.
Er waren ook andere leuke demonstraties/gratis adviezen/aanbiedingen etc.
Bovendien is de kans groot dat in Juni het weer goed meewerkt dus wellicht een idee om meteen een leuke meeting te organiseren ?, ik zal eens een post zetten in meeting-subforum..
grtz,
fx
-
PatrickR
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

ok , top...misschien leuk om dan de dag erop nog eens die kant op te komen want dan doen we een meeting daar (of in de buurt) . Heb je meteen een leuke testrit!PatrickR schreef:Dat is goed nieuws zeg!!.
Ik was naar aanleiding van die dag afgereisd naar Bergen op Zoom, maar de aanbieding was jammergenoeg voorbij.
Ik heb me gelijk opgegeven voor de vrijdag 's ochtends om 10.00 uur.
Kan niet wachten.
succes!
-
PatrickR
- Geregistreerd lid
Dat lijkt me wel leuk ja, zo'n meeting. Zeker voor de Saab, ben ik nooit eerder geweest.
Maar ik dacht zelf aan de vrijdag, omdat ik zaterdag niet weet of ik tijd heb of evt. moet werken. Maar dat zou altijd een optie zijn, om dan terug te gaan.
Anders moet ik het misschien anders plannen, op de zaterdag.
Dan zijn er natuurlijk wel meer mensen.
Wat is er voor mijn auto beschikbaar, ik begreep stage1 en stage1+ ??.
Maar ik dacht zelf aan de vrijdag, omdat ik zaterdag niet weet of ik tijd heb of evt. moet werken. Maar dat zou altijd een optie zijn, om dan terug te gaan.
Anders moet ik het misschien anders plannen, op de zaterdag.
Dan zijn er natuurlijk wel meer mensen.
Wat is er voor mijn auto beschikbaar, ik begreep stage1 en stage1+ ??.
-
Willem1
- Geregistreerd lid
-
PatrickR
- Geregistreerd lid
-
turboflix
- Donateur

als je even zoekt hier op het forum kom je die vraag en de antwoorden tegen..!PatrickR schreef:Dan zien we elkaar zeker!!.Willem1 schreef:Wellicht zien we elkaar daar. Ik heb een afspraak op de vrijdag om 12.00 uur.
Ben zeer benieuwd wat het effect is....
Zou leuk zijn, ben ook erg benieuwd.
Wat is het verschil tussen Maptune en Hirsch of Abbott??
gr,
f