Na een paar jaar te hebben rondgereden in een 900ng 185pk heb ik afgelopen weekend m'n "nieuwe" 9-3 lpt uit 2000 opgehaald. De auto rijd heerlijk. Wat een verschil met een 900!!!
Echter mis ik wel het vermogen een beetje. Nu overweeg ik een 185pk ecu en APC aan te schaffen. Daarbij wil ik graag m'n originele spullen behouden, dus geen software upgrade.
Is dit een logische gedachte en zo ja waten jullie wat de benodigde partnummers zijn zodat ik gericht op zoek kan naar de onderdelen??
Alvast bedankt voor de reactie.
O ja, het is een handbak.
Upgrade 9-3 T5 lpt naar 185pk
-
Erik
- Lid van verdienste
-
JTSC
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
205pk is nog leuker
... koop een 2ehands (op de sloop ofzo) orginele ecu voor de T5 en laat die tunen naar stage1 205pk. Plus de driewegklep.
Maar waarom niet de orginele ucu upgraden, bij Tholen hebben ze een aktie half juni... Bij verkoop van de auto wordt de tuning vrijwel altijd als pré gezien.
Psy
... koop een 2ehands (op de sloop ofzo) orginele ecu voor de T5 en laat die tunen naar stage1 205pk. Plus de driewegklep.
Maar waarom niet de orginele ucu upgraden, bij Tholen hebben ze een aktie half juni... Bij verkoop van de auto wordt de tuning vrijwel altijd als pré gezien.
Psy
-
JTSC
- Geregistreerd lid