Welkom

voor de liefhebbers van het tunen van hun Saab.
Plaats reactie
wijba
Geregistreerd lid

Welkom

Bericht door wijba » wo 20 aug, 2003 21:19

Welkom in deze gloednieuwe categorie "Turbo".

Ik zal me eerst ff voorstellen:

Ik ben Wijnand Bakker, 33 jaar, wonende in Nijmegen, getrouwd, en een zoon van 4 jaar. Werk bij Philips Semiconductors in Nijmegen.

Mijn auto is een Saab 900 T8 intercooler uit 1987, (aka zalmneus), hij is motorisch nog niet getuned, alleen optisch een klein beetje.

Afbeelding

Aangezien ik geen topfunctie heb bij Philips, ben maar onderhoudsmonteur, en een gezin heb, zal ik voor alles wat ik aan mijn Saab wil doen moeten sparen. (net als studenten :wink: )

Mijn eerst volgende project op optisch gebied is het plaatsen van nieuwe, of het spuiten van de bestaande, bumpers, zowel voor als achter. Ik zit eraan te denken om ze dezelfde kleur als de auto te geven ( grijs metallic (200H)), met een zwarte bies. Verder ben ik nu bezig met het monteren van elektrische ramen en spiegels.

Motorisch wil ik als eerste een dumpvalve bestellen (http://www.elkparts.co.uk) en verder probeer ik Tijn (dokterevil) een beetje bij te houden, maar ik lig nu al ver achter, maar ja, hij heeft wel een topfunctie :wink: .

Ik ben mede oprichter van Saab Turbo Team Europe, ben gestart met een op zijn hoogtepunt succesvolle mailinglist voor TTE, in Yahoogroups.

Ik hoop vele jaren met plezier hier te mogen bivakkeren, en hoop op een fijne samenwerking met fijne Saab freaks, zowel Turbo als non Turbo.

GTZ jullie moderator WijB@ 8)

Plaats reactie