actuator
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
actuator
ik heb de druk van mijn 900 T 16 hoger afgesteld door de actuator te verdraaien, dit had ik al eens gedaan met mijn voorige saab maar nu loop ik tegen hetvolgende aan.
ik heb de druk verhoogd tot ongeveer 0,8 bar maar ik zou wat verder willen gaan maar het armpje van de actuator is niet meer aan te passen, hij staat nu maximaal.
De apc kast heb ik al aangepast dus ik wou de rest met de actuator zien te doen heeft iemand ervaring met dit probleem?
ik heb de druk verhoogd tot ongeveer 0,8 bar maar ik zou wat verder willen gaan maar het armpje van de actuator is niet meer aan te passen, hij staat nu maximaal.
De apc kast heb ik al aangepast dus ik wou de rest met de actuator zien te doen heeft iemand ervaring met dit probleem?
-
Erik
- Lid van verdienste
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
de vuistregel voor het werkgebeid van de Apc is zo,n 40% van de gewenste eind druk als instelling voor basis boost. Dus meer dan 0.5bar basisboost bij een standaard turbo is niet nodig en zal de werking van de apc zelfs beperken zoals je al gemerkt hebt
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
-
joachiem
- Geregistreerd lid
Met lucas kun je zat 1bar draaien,genoeg benzine nog dan.
Doe gewoon de 900aero.com mod en draai de eindruk op tot 1bar met
de P pot in de apc kast en eindruk testen in de 3e versneling.
Basis boost van 0,45 is dan zat !kun je nog mooier afstellen als je
gewoon de wastegate op de turbo aansluit via vacuem slang dan he
Lucas heeft dacht ik al een 3bar fpr?
Doe gewoon de 900aero.com mod en draai de eindruk op tot 1bar met
de P pot in de apc kast en eindruk testen in de 3e versneling.
Basis boost van 0,45 is dan zat !kun je nog mooier afstellen als je
gewoon de wastegate op de turbo aansluit via vacuem slang dan he
Lucas heeft dacht ik al een 3bar fpr?
-
900 T 16
- Geregistreerd lid
-
93-SS-ARC
- Geregistreerd lid
Wel rustig aan he met P als je F niet verdraait anders blaas je je kop pakking eruit met 1.5bar.900 T 16 schreef:ik zal eens aan de p pot draaien bedankt voor de info, heeft het nog zin om iets met de chip te doen?
het mooiste is de apc ff demonteren en een multimeter erbij
Extra brandstof is een must is het niet voor extra vermogen dan wel voor extra cylinderwand koeling tegen pingel een feulchippie is dus zeker geen overbodige luxe.
-
joachiem
- Geregistreerd lid