Hey,
Blijkbaar heeft BP geen benzinestations in België, zou de BP Ultimate 98 onder een andere naam hier te vinden zijn?
Ik had ze graag ook eens getest, heb al met Shell V-Power 98 en Total Excellium 98 gereden maar merk hier toch niet echt een verschil (behalve in mijn portefeuille) niet bij het optrekken of het vermogen en ook niet in het verbruik. Merk je pas verschil na enkele tankbeurten of reeds bij de eerste?
Alvast bedankt voor jullie bijdrage.
Groeten.
BP Ulitmate 98 in België?
-
Injectie
- Moderator
-
SILVER AERO
- Geregistreerd lid
-
Dave
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
tank wanneer ik in Dld tank ook veelal ARAL, kan niet zeggen dat dat anders in dan dat het tot enkele maanden terug nog goedkoper was dan een liter in Nederland.SILVER AERO schreef:hoi ik weet niet hoe het in belgie zit maar ik tank altijd in duitsland bij ARAL (BP groep) daar hebben ze ook ULTIMATE benzine
groeten Rutger
en zeker GEEN betere prestaties of fijner rijden wat met de duitse V-power wel het geval is.
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Heb je dan wel de ARAL Ultimate genomen? Slang is goed te herkennen, zit een quasi Formule-1 greep aan de slang....edwardkommeren schreef:tank wanneer ik in Dld tank ook veelal ARAL, kan niet zeggen dat dat anders in dan dat het tot enkele maanden terug nog goedkoper was dan een liter in Nederland.SILVER AERO schreef:hoi ik weet niet hoe het in belgie zit maar ik tank altijd in duitsland bij ARAL (BP groep) daar hebben ze ook ULTIMATE benzine
groeten Rutger
en zeker GEEN betere prestaties of fijner rijden wat met de duitse V-power wel het geval is.
Verschil tussen de Nederlands "top"-benzines en DLD is dat onze Oosterburen brandstof met octaangetal 100 hebben, terwijl je in Nederland maximaal 98 krijgt (Shell V-power "slechts 95?"?).
Tijdens de trip naar Zweden kon ik aan mijn 9-3 echt merken dat ie lekkerder(makkelijker) liep op de Duitse powers. Geldt overigens ook voor diesel, mijn V50 waardeert de Duitse diesel meer dan de "top"-diesels in NL.