2e hands hirsch velgen??
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
2e hands hirsch velgen??
Op dit moment rijd ik met 17 inch aero velgen onder de 9-5 maar ik was benieuwd of iemand ook weet of er ergens een mogelijkheid is om 2e hands 18 inch hirsch velgen aan te schaffen. Ik weet niet waar ik zoeken moet.
Iemand ideeen??
Iemand ideeen??
-
ecke
- Geregistreerd lid
-
Caspar
kijk eens op www.saabclub.ch. Daar staat een setje 18 inch te koop voor iets meer dan 500 euro..
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
-
Maarten C
- Geregistreerd lid
-
peterpaul
- Geregistreerd lid
Hier zijn ze dan, net vers uit Der Schweiz
De invoerrechten zouden niet zoveel zijn, slechts 4,2 procent.
BTW zou al wat meer worden, 19 procent van de verkoopprijs en het grootste probleem was echter het verzenden. Veel onduidelijkheid vanaf de zwitserse kant.
Hier was niet echt duidelijkheid over te krijgen dus toen maar besloten om zondagavond naar Der Schweiz te blazen
Daar de velgen opgehaald en erg ook nog twee banden bij gekregen
En de benzine kost maar 1,08 dus voor 130 euro was ik heen en terug, en dat met een aero en een gemiddelde snelheid van ongeveer 160.
De velgen zijn geheel onbeschadigd, alleen de logo's zijn wat lelijk maar nieuwe worden opgestuurd. 18 inch!!! Dat zal mooi staan onder de aero

De invoerrechten zouden niet zoveel zijn, slechts 4,2 procent.
BTW zou al wat meer worden, 19 procent van de verkoopprijs en het grootste probleem was echter het verzenden. Veel onduidelijkheid vanaf de zwitserse kant.
Hier was niet echt duidelijkheid over te krijgen dus toen maar besloten om zondagavond naar Der Schweiz te blazen
Daar de velgen opgehaald en erg ook nog twee banden bij gekregen
En de benzine kost maar 1,08 dus voor 130 euro was ik heen en terug, en dat met een aero en een gemiddelde snelheid van ongeveer 160.
De velgen zijn geheel onbeschadigd, alleen de logo's zijn wat lelijk maar nieuwe worden opgestuurd. 18 inch!!! Dat zal mooi staan onder de aero

-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
nacra 93
- Donateur