Vannavond monteren, als ze er op zitten post ik foto's
Booskijkers (nu met PIX)
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
Booskijkers (nu met PIX)
Ik heb ze binnen
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Re: Booskijkers
Ik ben benieuwd naar het resultaat... Daan heeft ze er ook op zitten volgens mij.tgremlin schreef:Ik heb ze binnen![]()
Zou het ook staan op mijn zwarte 900?
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Bah Sander dat meen je toch niet.SpeekTuning schreef:Ik ben benieuwd naar het resultaat... Daan heeft ze er ook op zitten volgens mij.tgremlin schreef:Ik heb ze binnen![]()
Zou het ook staan op mijn zwarte 900?
-
Daantje
- Geregistreerd lid
Naar mijn idee staat het op elke saab mooi
Ik vond het jammer dat ik net op de bovenkant van de lampen kon kijken, eigelijk net of ze er net iets te ver uitsteken, of de motorkap net te kort is....
De booskijkers dekken dat lelijke randje mooi af, ziet er niet alleen boos, maar ook afgewerkter uit vind ik.....
@tgremlin, ik ben benieuwd hoe jij ze gaat bevestigen... met de meegeleverde klitteband, of de kit en zaag methode....
Ben benieuwd naar je foto´s
Ik vond het jammer dat ik net op de bovenkant van de lampen kon kijken, eigelijk net of ze er net iets te ver uitsteken, of de motorkap net te kort is....
De booskijkers dekken dat lelijke randje mooi af, ziet er niet alleen boos, maar ook afgewerkter uit vind ik.....
@tgremlin, ik ben benieuwd hoe jij ze gaat bevestigen... met de meegeleverde klitteband, of de kit en zaag methode....
Ben benieuwd naar je foto´s
-
B235R
- Lid van verdienste
dat motor idee waar je het van de week over had, klonk toch echt beterSpeekTuning schreef:'t was maar een idee....
bozekijkers op jou auto
-
michiel
- Donateur (2x)

Die Saab heeft de laatste tijd genoeg aandacht gehad, dacht ik toch?SpeekTuning schreef:'t was maar een idee....
Haal dan die classic uit de garagebox!
-
tgremlin
- Geregistreerd lid
De beloofde pix:

Voorlopig even met de meegeleverde klittenband. Op het eerste gezicht zit dit netjes, maar mocht het op termijn niet lekker blijven zitten dan ga ik voor 'jouw methode'daantje schreef:ik ben benieuwd hoe jij ze gaat bevestigen... met de meegeleverde klitteband, of de kit en zaag methode....
-
michiel
- Donateur (2x)

-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
ja ja ..... classicje is ook één van de eerste projecten..michiel schreef:Die Saab heeft de laatste tijd genoeg aandacht gehad, dacht ik toch?SpeekTuning schreef:'t was maar een idee....
Haal dan die classic uit de garagebox!
Misschien dat ik booskijkers op de auto van Marloes ga monteren...dan ben ik in elk geval niet de schuldige
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
ideetje staat hier:B235R schreef:dat motor idee waar je het van de week over had, klonk toch echt beter
viewtopic.php?t=19411&start=150
-
Hendriks9000
- Geregistreerd lid