Allen,
Heeft een van jullie ervaringen met of een mening over het volgende:
http://www.zppi.org/?axel=49
Groet, Diederik
..te mooi om waar te zijn?
-
900T-R
- Geregistreerd lid
Re: ..te mooi om waar te zijn?
If it sounds too good to be true, it probably is...
Volgens mij zijn dit de aloude magneetjes om je benzineleiding. Telkens als de benzine duurder wordt, komen dit soort gadgets weer naar boven.
Volgens mij kan je net zo goed Jomanda je auto in laten stralen...
Volgens mij zijn dit de aloude magneetjes om je benzineleiding. Telkens als de benzine duurder wordt, komen dit soort gadgets weer naar boven.
Volgens mij kan je net zo goed Jomanda je auto in laten stralen...
-
janmar
- Geregistreerd lid
anderhalve maand geleden is een soortgelijk item in het tv-programma Kassa! geweest en daar hebben ze dat ding getest in Enschede op een testbankmotor (dus alles is meetbaar) en daaruit bleek dat dat ding statistisch niks veranderde aan het verbruik van de motor.
weggegooid geld dus eigenlijk. de enige logisch verklaring die daar gegeven werd was dat het tussen de oren van de bestuurder zit die denk dat de auto zuiniger is en dus "beter" zou gaan rijden. dus een stimulans effect maar niks meer dus.
Janmar
weggegooid geld dus eigenlijk. de enige logisch verklaring die daar gegeven werd was dat het tussen de oren van de bestuurder zit die denk dat de auto zuiniger is en dus "beter" zou gaan rijden. dus een stimulans effect maar niks meer dus.
Janmar
-
John
- Geregistreerd lid
En een jaar geleden heb ik eens iets soortgelijks gezien in een andere consumentenrubriek. Ook daar was de conclusie: weggegooid geld