2.1 inlaat
-
bennie
- Geregistreerd lid
2.1 inlaat
Zou het meer pkaas opleveren als je een 2.1 inlaat en gasklephuis monteerd?
Mvg, Bennie
Mvg, Bennie
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
Re: 2.1 inlaat
Ik heb het idee dat je er een dito kop op moet mikken dan.
-
bennie
- Geregistreerd lid
Re: 2.1 inlaat
Vandaag een 2.3T (gereviseerde) kop opgehaalddoktorevil schreef:Ik heb het idee dat je er een dito kop op moet mikken dan.
Ze hadden alleen geen 2.1 inlaat meer
Is het gasklephuis van een 2.1 groter als van een 2.0??
Ik hou jullie op de hoogte van de vooruitgangen
Gr, Bennie
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
bennie
- Geregistreerd lid
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
-
keukenschrijver
- Geregistreerd lid
-
FrostRacing
- Geregistreerd lid
Yep, ook Classis zijn al gechipped. Ik weet dat bij de importeur ten tijde van de komst van de 900 Classic LPT ('92-'93) al geexperimenteerd is met het "optimaliseren van het motormanagement"......Mijn vader had toenertijd een 900 LPT met 185 pk....wat was ik blij dat ik toen net mijn rijbewijs had....... 
-
bennie
- Geregistreerd lid
-
doktorevil
- Geregistreerd lid
-
bennie
- Geregistreerd lid
Elferink had nog een 2.1 blok staan waarvan ze de inlaat eigelijk niet los wilden verkopen maar naar een beetje aandringen en omdat ik net 1000 euro had uitgegeven toch voor een vrienden prijsje gekregen!doktorevil schreef:Gefeliciteerd man!
Waar heb je die kunnen verkrijgen, als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
Gr, Bennie
-
bennie
- Geregistreerd lid
Kom er net achter dat de injectiegallery van een 2.0 niet op een 2.1 inlaat past
De hoek van de injectorengaten is anders.
Kom er net ook achter dat de 2.3 kop geen sleuf heeft in de uitlaat nokkenas waar het onstekingshuis in valt
Heb gevraagd bij Elferink of de 2.0T uitlaatnokkenas op de 2.3 kan, maar hier wisten ze geen antwoord op.
Iemand die het wel weet??
Gr, Bennie
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Je moet je eigen nokkenassen gebruiken..bennie schreef:![]()
Kom er net achter dat de injectiegallery van een 2.0 niet op een 2.1 inlaat past.
De hoek van de injectorengaten is anders.
Kom er net ook achter dat de 2.3 kop geen sleuf heeft in de uitlaat nokkenas waar het onstekingshuis in valt.
Heb gevraagd bij Elferink of de 2.0T uitlaatnokkenas op de 2.3 kan, maar hier wisten ze geen antwoord op.
Iemand die het wel weet??![]()
Gr, Bennie