Pagina 1 van 3

Topservice van Hirsch!

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 21:41
door ecke
Wat ik nog miste voor onder de motorkap van de auto was een ovalen Hirsch-badge zoals je die weleens ziet op hirsch-getunede auto's. De dealer kon me er niet aan helpen dus maar eens een mail aan Hirsch gestuurd met de vraag hoe ik er aan kon komen.
Vrij snel een mailtje terug van Rene Hirsch himself met de boodschap dat er 2 badges onderweg waren per post. Vandaag lagen ze in de bus.

Niet erg nuttig bericht maar ik vond de service wel een verhaaltje hier waard!

Willem

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: wo 25 mei, 2005 21:53
door michiel
Toch erg leuk dat die moeite gedaan wordt! :)

Ik ken het gevoel;
Heb de NL importeur van Abbott (J & D van den Bosch) gemaild of ze nog een sticker voor me hadden, de sticker die nu op de kofferklep zit is namelijk niet compleet meer..

Kreeg ik de volgende ochtend al een mailtje terug dat ze contact hadden gehad met Abbott, dat Abbott stickers naar ze zouden toe sturen en dat zodra ze die hebben er mij ook een toe sturen..

Leuk toch?! 8)

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 17:48
door klath
Leuk! Stickers! :lol:

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 18:57
door Injectie
klath schreef:Leuk! Stickers! :lol:
En daarmee bedoel je?

Rijdt een keer een rondje meet met de 9000 van Michiel dan weet jij waarom die sticker erop zit. :twisted: :twisted:

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 21:55
door klath
Haha die auto zal vast wel snel zijn, daar twijfel ik niet aan.
Vind het alleen jammer dat dat bewezen moet worden met stickers...
Stickers staan over het algemeen een beetje cheap (vind ik).
Maar he! Smaken verschillen :)

Verder ziet die 9000 er best netjes uit! Zo'n 9000 hebben wij ook nog gehad (alleen dan met oranje knippers en ongeblazen...)

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 22:07
door Injectie
De sticker Van Abott is dusdanig klein dat men nogal moet zoeken om überhaupt te zien dat ie er zit. Die Van Hirsch is ongeveer net zo groot als de sticker van de gemiddelde Garage. DUs ook die is niet schreeuwerig. Maar voor de mensen die weten wat het inhoud is het een teken van Oh ja.

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 22:10
door klath
Ja kan me er misschien wel wat bij voorstellen.
Toevallig een plaatje van die sticker? (dan weet ik het ook als ik Michiel eens naast me zie staan ;) )

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: do 26 mei, 2005 22:17
door Injectie
Nope sorry

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: vr 27 mei, 2005 0:01
door michiel
Alleen een foto van de voorzijde, maar uiteraard is die geheel in zelfde stijl! :lol:

Afbeelding

Dit weekend ga ik foto's maken.., die komen daarna wel een keer op het forum terecht. :wink:

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: vr 27 mei, 2005 10:37
door ecke
ecke schreef:Wat ik nog miste voor onder de motorkap van de auto
Klath, Het stickertje komt onder de motrokap, dus niet op de auto zelf om de " stealth-look" niet te verprutsen :wink:

Willem

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: vr 27 mei, 2005 13:27
door B235R
michiel schreef:Alleen een foto van de voorzijde, maar uiteraard is die geheel in zelfde stijl! :lol:

http://www.saab9000.com/gallery/billj/i ... bottCS.jpg
erg ingetogen :wink:

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: vr 27 mei, 2005 17:56
door klath
Wat een sjieke bak zeg! :D

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: za 28 mei, 2005 0:16
door Speed4Life
Sticker van Abbott Racing is zo groot:

Afbeelding

Afbeelding

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: za 28 mei, 2005 0:56
door Erik
Mooie uitlaatpijp!!! 8)

Re: Topservice van Hirsch!

Geplaatst: zo 29 mei, 2005 11:17
door klath
O dat staat netjes!
Vooral die trekhaak maakt het helemaal af ;)