HIRSCH chiptuning 9-3 Tid
-
Domino
- Geregistreerd lid
HIRSCH chiptuning 9-3 Tid
Zit te overwegen om via de dealer (ivm de garantie)
mijn 9-3 Tid 150pk te tunen....heeft iemand ervaring
met deze ''nieuwe'' tuning
mijn 9-3 Tid 150pk te tunen....heeft iemand ervaring
met deze ''nieuwe'' tuning
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: HIRSCH chiptuning 9-3 Tid
Ter info: je kunt ook een chip nemen die bij opel omega's (120 naar 150 pk) gebruikt worden. Is dezelfde motor immers.
-
Jochen
- Geregistreerd lid
Ik denk dat hij het over de 1.9 TiD van 150 pk uit de 9-3SS heeftStyle&Co schreef:Ter info: je kunt ook een chip nemen die bij opel omega's (120 naar 150 pk) gebruikt worden. Is dezelfde motor immers.
-
Injectie
- Moderator
Willem haalt wel eens vaker motoren door elkaar.
Informeer eens bij Hanm volgens mij heeft hij al gereden met zo'n getunede 1,9 Tid
Informeer eens bij Hanm volgens mij heeft hij al gereden met zo'n getunede 1,9 Tid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

tsja... inderdaad... in de vaart der volkeren niet goed opgelet... je wilt vanaf 150 pk tunen naar een hoger vermogen... ik ben dermate gedeformeerd met de 9-3 mkI dat ik ervan uitging dat je de 115 of 125 pk dieselmotor wilde gaan tunen naar 150 pk. Mea Culpa!
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Dit wil nog niet zeggen dat de software identiek is en dat de auto hier goed op zal lopen hoor.Style&Co schreef:Ter info: je kunt ook een chip nemen die bij opel omega's (120 naar 150 pk) gebruikt worden. Is dezelfde motor immers.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

meen toch echt gelezen te hebben hier op t forum dat er 9-5's met 2.2 op rondlopen. Zal t management van een 9-3 zoveel schelen indien ze dezelfde motor hebben?
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
Nog niet in deze software gekeken, maar dat kan idd wel aardig wat schelen.Style&Co schreef:meen toch echt gelezen te hebben hier op t forum dat er 9-5's met 2.2 op rondlopen. Zal t management van een 9-3 zoveel schelen indien ze dezelfde motor hebben?